کد خبر : 18196
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 4:04
-

مرادی: برخی مجموعه ها در کشور به جای “عدالت خواهی” به “عدالت خواری” روی آوردند

مرادی: برخی مجموعه ها در کشور به جای “عدالت خواهی” به “عدالت خواری” روی آوردند

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متاسفانه برخی از مجموعه‌ها در سطح کشور به جای عدالت خواهی به عدالت خواری روی آوردند یعنی اینکه در پوشش عدالت طلبی تخلفاتی مرتکب می‌شوند که اینگونه عدالت خواهی مورد قبول نیست. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متاسفانه برخی از مجموعه‌ها در سطح کشور به جای عدالت خواهی به عدالت خواری روی آوردند یعنی اینکه در پوشش عدالت طلبی تخلفاتی مرتکب می‌شوند که اینگونه عدالت خواهی مورد قبول نیست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست صمیمی با شورای مجمع نمایندگان گروه‌های جهادی استان بر ضرورت تقویت روحیه جهادی بین مسئولان تاکید کرد و گفت: روحیه جهادی یکی از ضرورت‌هایی است که برای خروج از مشکلات جامعه باید بین مدیران و مسئولان تقویت شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به مردم خدمت کنند، افزود: یکی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی انجام کارهای جهادی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمان و مکان برای خدمت رسانی مسوولان به مردم معنا و مفهوم ندارد و هر مسئول جهادی و انقلابی که چنین خصوصیاتی داشته باشد مورد قبول مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخی مواقع برای پیدا کردن منشاء فساد و تخلف و به حداقل رساندن پیامدهای آن، گسترش و حفظ اعتماد عمومی نسبت به دستگاه‌ها، با مسائل به شیوه‌ای منطقی و نظام‌مند برخورد می‌کند لذا انتظار می‌رود گروه‌های جهادی و دیگر نهادهای دلسوز به منظور پیشگیری از چنین مسائلی، تعامل و همکاری سازنده با دادگستری استان داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان بر عزم جدی و راسخ دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و تخلف و پرهیز از آلوده کردن آن با جهت‌گیری‌های سیاسی و گروهی و بهره‌برداری تبلیغی از نتایج آن تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها تمام تلاش خود را بر خدمت‌رسانی و رفع مشکلات و معضلات مردم و همچنین مبارزه با فساد متمرکز می کند و بنده و همکارانم برای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان ‌کرد: روسا و دادستان‌های سراسر استان لازم است که با گروه‌های جهادی در زمینه حقوق عامه و رفع مشکلات و برخورد با متخلفان، تعامل و همکاری خوبی داشته باشند و گروه‌های جهادی باید تخلفات و فسادهایی که در هر مجموعه یا دستگاهی رخ می‌دهد را با مستندات به دادگستری استان یا دادستان‌های سراسر خوزستان گزارش دهند.

مرادی گروه‌های جوان جهادی را با استعداد، متعهد، معتقد، سالم و با صلابت در مسیر محرومیت‌زدایی دانست و عنوان‌کرد: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم است و به طور قطع در مسیر کارهای جهادی سنگ اندازی‌هایی می‌شود و در این مسیر آسیب‌ها، حاشیه‌سازی و تهمت‌ها برای دلسرد کردن جهادگران جوان وجود دارد ولی این نباید مانع ادامه کارهای جهادی در مسیر محرومیت‌زدایی شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح‌کرد: دادگستری استان در مسیر عدالت خواهی اقدامات خوب و مطلوبی انجام داده و در راستای جامه عمل پوشیدن به انتظارات رهبر انقلاب، عزم خود را برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر در حوزه حقوق عامه جزم کرده است ولی متاسفانه برخی از مجموعه‌ها در سطح کشور به جای عدالت خواهی به عدالت خواری روی آوردند یعنی اینکه در پوشش عدالت طلبی تخلفاتی مرتکب می‌شوند که اینگونه عدالت خواهی مورد قبول نیست.

مرادی خواستار ورود گروه‌های جهادی در زمینه کمک به بنگاه‌ها و کارگاه های اقتصادی جهت رونق تولید در استان شد و اظهار داشت: بنگاه‌ها و کارگاه‌های اقتصادی در استان وجود دارند که توسط جوانان مدیریت و طرح‌های صنعتی خوبی از جمله در صنعت گاز و نفت انجام می‌دهند ولی دچار مشکلاتی در این زمینه هستند.

وی افزود: گروه‌های جهادی می‌توانند در راستای رونق و جهش تولید و به منظور رفع مشکلات تولید در استان با آنان همکاری داشته باشند و دستگاه قضایی در کنار گروه‌های جهادی، تمام تلاش خود را برای پیگیری رفع موانع تولید استان از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی مردم در مباحث حقوقی از ظرفیت بسیج حقوق دانان استان استفاده کنند، گفت: هرچه اطلاعات حقوقی مردم از حق و حقوق خود و دیگران بیشتر باشد به همان اندازه وقوع بزه و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

وی هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را افزایش رضایت و اعتماد عمومی و خدمت‌رسانی مضاعف دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف جهادی دانست و افزود: برگزاری چنین نشست‌های همفکری و همراهی با گروه‌های مختلف می‌تواند برای دستگاه قضایی دستاوردهای مؤثری در بستر ارتقای سطح خدماتی هر چه بیشتر به مردم، افزایش رضایت و اعتماد عمومی از دستگاه قضایی را به همراه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.