کد خبر : 23781
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 17:10
-

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری خوزستان از منطقه محروم منبع آب اهواز + تصاویر

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری خوزستان از منطقه محروم منبع آب اهواز + تصاویر

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری خوزستان از منطقه محروم منبع آب اهواز + تصاویر   رئیس دادگستری استان خوزستان به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز با مردم این منطقه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت.   حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری خوزستان از منطقه محروم منبع آب اهواز + تصاویر

 

رئیس دادگستری استان خوزستان به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز با مردم این منطقه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه ، از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات فعلی صادر کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان بر پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردم این منطقه تاکید کرد و گفت: منطقه منبع آب به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار از امکانات و محروم اهواز می باشد و لازم است مسئولان استانی و کشوری توجه ویژه به منطقه داشته باشند و مردم عزیز این منطقه گلایه ها و خواسته هایی دارند که نیاز به رسیدگی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: مردم منطقه منبع آب اهواز لایق خدمت رسانی و توجه بیش تری هستند و دستگاه قضایی خوزستان با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم این منطقه است و نیز هیچ عذر و کوتاهی از مسئولین در حل مشکلات منبع آب را نمی پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.

 

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه اظهار داشت: در منطقه محروم منبع آب چندین نقطه بحرانی وجود دارد که مهمترین دغدغه و مشکلی که ترس همیشگی را در دل مردم این منطقه به وجود آورده خانه های ساخته شده در جوار کوه و مشکل ریزش آن می باشد که باید تمهیدات لازم برای آن اتخاذ شود و همه دستگاه ها در این امر باید کمک کنند.

 

وی ضمن قدردانی از گروه های جهادی با حضور در جمع اهالی این مناطق بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای حل این موضوعات تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.