کد خبر : 22934
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 16:04
-

لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان 

لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان 

فرماندار هندیجان خواستار شد:لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی درشهرستان هندیجان   به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان جلسه ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری برگزار شد.   فرماندار هندیجان در این جلسه گفت:حسب دستورالعمل ستاد

فرماندار هندیجان خواستار شد:لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی درشهرستان هندیجان

 

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان جلسه ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار هندیجان در این جلسه گفت:حسب دستورالعمل ستاد ملی کرونا و با هدف اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کوئید ۱۹(رعایت فاصله گذاری اجتماعی) برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عروسی و ترحیم و سایر مراسمات مذهبی و ملی در هندیجان تا پایان محدودیت های ابلاغی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود:نصب بنر ترحیم در سطح شهر و همچنین انتشار آگهی در فضای مجازی و ارسال پیامک های انبوه برای حضور در این مراسمات ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

 

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان هندیجان اظهارکرد:در حال حاضر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و خروج وسایل نقلیه در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است،هندیجان جزء شهرهای قرمز نیست ولی در صورت لزوم و تغییر شرایط باید آمادگی کامل را برای مسدود نمودن مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان داشته باشیم.

 

فرماندار هندیجان بااشاره به اینکه مطابق نظر کارشناسان و متخصصین امر این دوره(هفته های پیش رو)جز حساسترین و در عین حال سیاهترین مرحله پاندمی ویروس کرونا است عنوان داشت :باید درجه حساسیت مردم نسبت به این ویروس خطرناک و مهلک را بالا ببریم و مردم بایستی بیش از گذشته اهمیت ماسک زدن را به درستی درک کنند و تاکنون نیز تحقیقات علم پزشکی تنها راه پیشگیری از انتقال و گسترش این ویروس را استفاده از ماسک می دانند.

رئیس شورای سلامت شهرستان هندیجان در پایان نیز بر بازرسی مستمر از واحدهای صنفی و برخورد قاطع و قانونی با افراد و واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تاکید نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.