کد خبر : 34200
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 16:51
-

مصطفی شکیبافر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به دیدار پیشکسوت تئاتر خوزستان رفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به دیدار پیشکسوت تئاتر خوزستان رفت
همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون هنری و سینمایی این اداره کل از "سعید بهروزی" پیشکسوت هنرهای نمایشی و هنرمند شاخص انقلابی خوزستان عیادت کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این دیدار صمیمی که شامگاه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ انجام شد،حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی اداره کل،مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس،عباس ثامری و مهدی سالمی مدیران حوزه ریاست اداره کل حضور داشتند.

 

حجت الاسلام رضا کلاه کج با تاکید به ترویج فرهنگ و هنر دفاع مقدس، سعید بهروزی را یکی از سرمایه های بی بدیل هنر خوزستان معرفی کرد و ایشان را مورد تفقد قرار داد.

 

مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این دیدار گفت: تکریم و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت هنر انقلاب اسلامی استان خوزستان از اولویت های اداره کل خواهد بود و این حرکت از استاد سعید بهروزی که از چهره های شاخص هنر انقلابی خوزستان است آغاز شده است.

 

سعید بهروزی پیشکسوت هنرهای نمایشی نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس شاخص حوزه دفاع مقدس است که در سال های جنگ نیز بعنوان گزارشگر رویدادهای دفاع مقدس فعال بود.

 

همچنین مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ارزنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با پیشکسوتان هنرانقلابی گفت: هنرمندان بیش از هرچیز دیگر نیازمند تکریم و قدر شناسی هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.