کد خبر : 25898
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 15:54
-

شروع تزریق واکسن کرونا در شوشتر / نخستین مرحله کارکنان بخش ICU2 بیمارستان خاتم‌الانبیا

شروع تزریق واکسن کرونا در شوشتر / نخستین مرحله کارکنان بخش ICU2 بیمارستان خاتم‌الانبیا

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کووید-۱۹ در شوشتر همزمان با سراسر کشور که عصر امروز در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) انجام می شود خبر داد. دکتر مجتبی کلانتر با اعلام این خبر افزود: نخستین مرحله از واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ در شوشتر برای کارکنان بخش مراقبت های ویژه شماره ۲(ICU2) بیمارستان خاتم

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کووید-۱۹ در شوشتر همزمان با سراسر کشور که عصر امروز در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) انجام می شود خبر داد.

دکتر مجتبی کلانتر با اعلام این خبر افزود: نخستین مرحله از واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ در شوشتر برای کارکنان بخش مراقبت های ویژه شماره ۲(ICU2) بیمارستان خاتم الانبیا (ص) که مخصوص درمان بیماران مبتلا به کرونا است تزریق خواهد شد.

دکتر کلانتر ادامه داد: واکسن تزریقی امروز از نوع واکسن اسپوتنیک وی است که با تلاش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا وارد کشور شده و به دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: آن چه امروز شاهدش هستیم آغاز حرکتی تاریخی است که نوید آینده ای روشن در غلبه بر این ویروس منحوس را می دهد و خوشحالیم که بعنوان یک دانشکده مستقل می توانیم سهمی از این حرکت بزرگ در خدمتگزاری به همشهریان و هموطنان عزیزمان داشته باشیم.

منبع: شبکه خبری نامه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.