کد خبر : 21800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 12:27
-

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه : ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه : ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه

مدیرجهادکشاورزی امیدیه: ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه درجلسه ستاد اجرایی طرح یاوران تولید با هدف بحث و تبادل نظر و گزارش اعضای ستاد طرح یاوران تولید و با حضور مدیریت جهاد کشاورزی ، محققین مرکزتحقیقات و آموزش استان خوزستان، کارشناسان ترویج و نمایندگان منابع طبعی و مرغداران در

مدیرجهادکشاورزی امیدیه: ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه درجلسه ستاد اجرایی طرح یاوران تولید با هدف بحث و تبادل نظر و گزارش اعضای ستاد طرح یاوران تولید و با حضور مدیریت جهاد کشاورزی ، محققین مرکزتحقیقات و آموزش استان خوزستان، کارشناسان ترویج و نمایندگان منابع طبعی و مرغداران در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی امیدیه برگزار شد.

سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه در خصوص این طرح گفت: این طرح در راستای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی با هدف ارتقای خوداتکایی در تولید غذا و به منظور تعامل هر چه نزدیک‌ تر همه واحدهای اجرایی و تحقیقاتی و افزایش اثربخشی علم و فناوری در عرصه های تولیدی، به نام طرح “یاوران تولید” نامگذاری شده است.

وی افزود: مهمترین شرط موفقیت در حوزه کشاورزی را توجه به نقش دانش دانست و افزایش بهره وری را فقط از راه دانش امکان پذیر دانست. علوی فرد : بخش اجرا می بایست برای تحقق ایده ها و توصیه های علمی محققان جهت حل مشکلات بخش کشاورزی تلاش نماید.

علوی فرد عنوان کرد : در این جلسه نمایندگان منابع طبیعی و مرغداران به ایراد مشکلات موجود در بخش خود نمودند و محققیق نیز به ارائه راهکار جهت حل مسائل و مشکلات مطرح شده پرداختند.

وی در پایان ضمن تشکر از از زحمات محققان و کارشناسان پیشنهاد نمود که در جلسات بعدی کارگروه بصورت بازدید های میدانی و در بخش مختلف انجام  شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.