کد خبر : 13339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 8:34
-

متجاوزان به حریم رودخانه کارون دستگیر شدند

متجاوزان به حریم رودخانه کارون دستگیر شدند

رئیس‌کل دادگستری خوزستان از دستگیری و بازداشت ۴ نفر از متخلفان تخریب و برداشت غیرمجاز از بستر و حریم رودخانه کارون خبرداد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق مرادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: بر اساس گزارشات واصله به دستگاه قضایی استان، مبنی بر تخریب و برداشت غیرمجاز از بستر و حریم رودخانه کارون ، بلافاصله

رئیس‌کل دادگستری خوزستان از دستگیری و بازداشت ۴ نفر از متخلفان تخریب و برداشت غیرمجاز از بستر و حریم رودخانه کارون خبرداد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق مرادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: بر اساس گزارشات واصله به دستگاه قضایی استان، مبنی بر تخریب و برداشت غیرمجاز از بستر و حریم رودخانه کارون ، بلافاصله با دستورات لازم ، عوامل و افرادی که با چندین دستگاه کامیون و بیل مکانیکی مشغول تخریب و برداشت خاک از بستر رودخانه کارون بودند مورد شناسایی و ۴ نفر از آنان دستگیر و بازداشت شدند.

وی افزود: این موضوع در دستور کار همکاران قضایی قرار دارد و به‌زودی در جلسه شورای حقوق بیت‌المال به‌صورت تخصصی موضوع بررسی و اقدامات لازم در این خصوص صورت می‌گیرد و با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد شد .
در سال‌های اخیر با کاهش آب رودخانه کارون و افزایش حریم آن ساخت‌وسازهای غیرقانونی در حریم این رودخانه زیاد شده که این امر علاوه بر غیرقانونی بودن موجب خطرآفرینی در شرایط سیلاب خواهد شد.

بخش مهمی از خسارات وارده سیلاب فروردین‌ماه ۹۸ به تأسیسات زیربنایی مربوط به ساخت‌وسازهای غیرمجازی است که در حریم رودخانه‌های کارون و کرخه صورت گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.