کد خبر : 25684
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 18:23
-

لزوم توجه به طرح الویت کار مدیران قرار بگیرد

لزوم توجه به طرح الویت کار مدیران قرار بگیرد

معاون فرماندارشهرستان در جلسه طرح سردار قاسم سلیمانی تاکید داشت: لزوم توجه به طرح الویت کارمدیران قراربگیرد به گزارش خبرنگارما در جلسه ستاد اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی باحضور بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان، دبیر دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور بخشداران، مدیران ادارات و سایر اعضاء این ستاد

معاون فرماندارشهرستان در جلسه طرح سردار قاسم سلیمانی تاکید داشت:

لزوم توجه به طرح الویت کارمدیران قراربگیرد

به گزارش خبرنگارما در جلسه ستاد اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی باحضور بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان، دبیر دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور بخشداران، مدیران ادارات و سایر اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

ابتدا

خضعلی معاون فرماندار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: در این جلسات میبایست چالشها مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسب ارائه شود، خط مشی این جلسات میباست بر این اساس باشد. یکی از چالشهای مهم پیش رو توزیع اقلام دولتی در سطح شهر میباشد که در تلاش هستیم سریعا راهکار مناسبی جهت این مشکل ارائه و اجرا شود تا هم اقلام به دست مردم برسد و هم پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت شود.

وی افزود: در طول هفته گذشته طرح پیشرفت خوبی داشته و بسیار بهتر از هفته های آغازین طرح، عمل کرده ایم. ادارات و بانکها نسبت به آمار جلسه قبل وضعیت خوبی پیدا کرده اند اما باید بهتر و آمار رعایت ها صددرصد شود.

خضعلی اظهارکرد: درحال حاضر هیچ واکسنی در دسترس نیست و در آینده نزدیک نیز در اختیار عموم نخواهد بود، بنابراین هنوز بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکلهای بهداشتی است. اصنافی که بیشتر در معرض خطر هستند و ترددهای بیشتری دارند، حتما مورد بازرسی و نظارت بیشتری نیز قرار خواهند گرفت. درادامه

دکتر رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان نیز آمار کامل و جامعی در مورد طرح مذکوراعلام داشت : تاکید ستاد ملی و استانی کرونا بر افزایش رپید تستها است و ما نیز طبق این دستور نمونه گیرها را افزایش داده ایم، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ تست گرفته ایم که موارد مثبت نیز در میان آنها در حال افزایش است. از آغاز طرح تا دیروز ۱۴ بهمن ماه، بیش از ۲۵۰۰ منزل مسکونی و اصناف مختلف توسط نیروهای بهداشت، بسیج و هلال احمر و سایر سازمانهای مرتبط بازدید و مراقبت شده اند که تعداد ۲۱۳ تست تشخیص سریع و تعداد ۲۳ تست pcr انجام شده که مو‌ارد مثبت شناسایی شده نسبت به گذشته به شدت در حال افزایش هستند.

وی درپایان گفت: از همه پایگاههای بسیج و معتمدان و بزرگان محلات در سطح شهر و روستاها تقاضا داریم در شناسایی موارد مشکوک به کرونا با همکاران بهداشت و بسیج همکاری نمایند تا شناسایی افراد بیمار سریعتر انجام شود و درمان و پیگیری آنها زودتر آغاز شود، چراکه مهمترین اصل در این طرح همکاری مردم برای شناسایی سریع افراد بیمار است، قبل از اینکه ویروس کرونا از فرد بیمار به اطرافیان و سایرین منتقل شود.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.