کد خبر : 38522
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 15:06
-

رهام طهماسبی بیرگانی

نشست مشترک ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان خوزستان

نشست مشترک ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان خوزستان
نشست مشترک ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در این نشست گفت: هر چه که در گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) انجام دهیم در واقع برای نظام و دین خود تلاش نموده ایم.

 

وی افزود: باید این الگوی همیشه زنده را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم تا جلوی کسانی که دنبال مصادره امام هستند گرفته شود. امام در حقیقت منطبق با تصویری بودند که مقام معظم رهبری ارائه داده اند که همان پیروی از اسلام ناب محمدی است.

 

حسینی محراب ادامه داد: همه هدف امام خمینی (ره) اسلام بود و وظیفه ما هم به عنوان سرباز ایشان حرکت در همین مسیر است.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: در بحث محلات اسلامی مسجد و جایگاه آن باید مدنظر قرار گیرد؛ اداره کل امور اجتماعی استانداری و معاونین سیاسی اجتماعی فرمانداران در طرح محلات اسلامی باید تلاش کنند تا اهداف مدنظر رخ دهد.

 

حسینی محراب با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم که به اقتضای سن و سالشان دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده بودند نشان دادند با ندیدن دفاع مقدس هم میشود ایثار و رشادت کرد و الگوی جوانان بود

 

استاندار خوزستان تاکید کرد: فرمانداران با همکاری شهرداران یادمان های سطح شهرها را رفع نقص و پاکسازی و آماده نموده، به مزار شهدا رسیدگی کنند و برای تکریم خانواده های شهدا برنامه ریزی شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.