کد خبر : 48816
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 17:17
-

اخبار بسیج اندیمشک

اخبار بسیج خوزستان

لزوم افزایش فعالیت مساجد در مسائل بصیرتی

لزوم افزایش فعالیت مساجد در مسائل بصیرتی
پرچمداران فتنه 88 افرادی بودند که در این نظام درشت و فربه شده و می‌خواستند ولایت و رهبری را کنار بگذارند و سکاندار کشور شوند و آن را تقدیم استعمار کنند.

 

 

شبکه خبری خوزستان / افزایش فعالیت مساجد در مسائل بصیرتی لارم و ضروریست.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ از حدود ۱۰ تا ۱۵ سال قبل از آن توسط دشمنان برنامه‌ریزی و طراحی شده بود تا بتوانند جمهوری اسلامی را براندازی کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه مهمترین هدف فتنه سال ۱۳۸۸، ایجاد شکاف و گسست در رابطه امام و امت بود افزود: دشمنان دیدند که مردم به عنوان رکن اصلی نظام همراه با ولایت هستند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان فتنه ۸۸ را با رمز و دروغ تقلب در انتخابات آغاز کردند و بیگانگان و شبکه‌های ضدانقلاب نقش داشتند و متأسفانه افرادی در کشورمان با آنها همسو شدند و می‌خواستند به نظام لطمه بزنند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ موجب آگاهی مردم نسبت به دشمنان و توطئه‌های آنها شد بیان کرد: ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ روز مظلومیت انقلاب‌ و بچه انقلابی‌ها بود که تعدادی به شهادت رسیدند، جانباز شدند و مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه پرچمداران این فتنه افرادی بودند که در این نظام درشت و فربه شده و می‌خواستند ولایت و رهبری را کنار بگذارند و سکاندار کشور شوند و آن را تقدیم استعمار کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه ما داعیه‌دار پیشرفت و نزدیک به قله هستیم اضافه کرد: حکومت هر چقدر قوی‌تر شود، دشمنان ضربات بیشتری به آن می‌زنند که این مسئله، مردم را آگاه تر و هوشیارتر می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به خصوص مساجد وظیفه دارند در مسائل بصیرتی فعالیت خود را افزایش دهند تا مردم آگاه باشند و از وارد شدن لطمه‌های پشیمان‌کننده به نظام جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.