کد خبر : 21960
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 4:49
-

برداشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر آغاز شد

برداشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر آغاز شد

برداشت نیشکر از مزارع زیر کشت این محصول در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) شوشتر روز یکشنبه آغاز شد. مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر روز یکشنبه در حاشیه آیین آغاز برداشت این محصول گفت: برداشت امسال از سطح ۱۰ هزار و ۱۴۶ هکتار از مزارع این شرکت آغاز شده و

برداشت نیشکر از مزارع زیر کشت این محصول در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) شوشتر روز یکشنبه آغاز شد.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر روز یکشنبه در حاشیه آیین آغاز برداشت این محصول گفت: برداشت امسال از سطح ۱۰ هزار و ۱۴۶ هکتار از مزارع این شرکت آغاز شده و تا اسفند ادامه دارد.

محمد رضا عصاره نژاد افزود: پیش بینی می شود از این سطح حدود ۹۰۰ هزارتن نیشکر برداشت شود که از این میزان ۱۰۰ هزار تن شکر زرد تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: سال زراعی گذشته تولید این شرکت ۵۸ هزار تن شکر سفید بود اما امسال با توجه به شعار سال که جهش تولید است ، حدود ۴۰ درصد افزایش تولید را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر گفت: ا توجه به اهمیت حفظ محیط زیست ، سعی می‌کنیم حدود ۳۵ درصد مزارع امسال به صورت سبز برداشت شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع در بخش شعیبیه این شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.