کد خبر : 49283
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 21:08
-

فوری | اطلاعیه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

فوری | اطلاعیه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

شبکه خبری خوزستان / سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج خوزستان، سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. فاجعه انفجار تروریستی

شبکه خبری خوزستان / سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج خوزستان، سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فاجعه انفجار تروریستی امروز در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و ناکامی دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد.

«سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور کرمان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان، از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

 «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس کرمان با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.