کد خبر : 13635
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 1:08
-

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شادگان تعطیل شد

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شادگان تعطیل شد

فرماندار شادگان خبر داد: فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شادگان تعطیل شد به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، مهندس حاجیان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شادگان در بازدید از سطح شهر ضمن تشکر از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد:فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در شادگان تعطیل شد.  

فرماندار شادگان خبر داد:

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شادگان تعطیل شد
به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، مهندس حاجیان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شادگان در بازدید از سطح شهر ضمن تشکر از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد:فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در شادگان تعطیل شد.

 

مهندس حاجیان فرماندار شادگان افزود : براساس مصوبه شورای تامین شهرستان شادگان به استثنای داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذائی، لبنیاتی، قصابی ، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا از امروز دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند.

فرماندار شادگان ، ادامه داد: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شادگان درپایان تصریح کرد: واحدهای صنفی که همکاری لازم را نداشته باشند از طریق اداره اما‌کن پلمپ و به مقام قضایی معرفی خواهند شد.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.