کد خبر : 20819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 4:28
-

فرمانده جدید انتظامی خوزستان معارفه شد

فرمانده جدید انتظامی خوزستان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. حیدر عباس‌زاده فرمانده سابق انتظامی خوزستان به ارائه آماری در بازه سه

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حیدر عباس‌زاده فرمانده سابق انتظامی خوزستان به ارائه آماری در بازه سه سال گذشته پرداخت و گفت: جرایم خشن در استان ۲۵ درصد معادل پنج هزار جرم کاهش پیدا کرده که ۹۲ درصد آنها همچنین ۸۲ درصد سرقت‌های استان کشف شدند.

وی به کشف ۳۰ تن مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۱۵ هزار و ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سه سال گذشته کشف و بیش از ۱۱ هزار نفر در این ارتباط دستگیر شدند؛ یک مورد تیراندازی اتفاق نیفتاد که موضع ناجا منفعلانه باشد و پیگیری نکند و بر این اساس ۸۴ درصد عاملان تیراندازی ها دستگیر شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان ناجا، عنوان کرد: دشمن توطئه‌ها و هزینه‌های زیادی برای اخلال در امنیت کشور داشته و امنیت موجود در سایه زحمات ارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی است.

حجت‌الاسلام محمد نبی موسوی‌فرد همچنین با اشاره به تامین امنیت زیارت اربعین در سال‌های گذشته، افزود: زیارت اربعین امسال به علت شرایط موجود با رفتن به شهدای گمنام و مراکز مذهبی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.