کد خبر : 37291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 16:16
-

فرماندار: شهرداری آبادان ارائه خدمات مطلوب را در اولویت قرار دهد

فرماندار: شهرداری آبادان ارائه خدمات مطلوب را در اولویت قرار دهد

آبادان – شبکه خبری خوزستان – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: برنامه ریزی برای ارتقای سطح رضایتمندی و ارائه خدمات مناسب به مردم یکی از اولویت های شهرداری آبادان باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، احسان عباسپور چهارشنبه در آیین معارفه شهردار آبادان افزود: شهردار جدید آبادان بر اساس برنامه ارائه شده به شورا انتخاب شده و اعضای شورا باید کنار وی باشند.

وی اظهار داشت: آبادان شهر اولین ها و داشته های خوب است که متاسفانه جنگ تحمیلی بسیاری از زیرساخت های آن را از بین برد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: پتانسیل بالا در شهر آبادان برای بازگشت به آنچه قبل از جنگ تحمیلی بوده وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب می توان کاستی های موجود را برطرف کرد.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: مسئولیت بار امانتی است که بر عهده مدیران گذاشته شده است و مدیران با خدمت به مردم باید امانت دار و راستگو باشند تا مردم به آنها اعتماد کنند.

حجت الاسلام عبدالنبی غبیشاوی افزود: آبادان به گردن نظام حق دارد و این شهر دیگر تحمل دعواهای سیاسی را ندارد.

وی وضعیت شهر آبادان و زیرساخت هایی نظیر آسفالت، خدمات و مبلمان شهری را بحرانی و نگران کننده توصیف کرد و گفت: دشمن بر روی کاستی های آبادان برنامه ریزی کرده و همه باید کمک کنند تا وضعیت این شهر بهتر شود.

شهردار جدید آبادان نبز در این آیین با بیان اینکه اولویتش تبدیل آبادان به یک کارگاه عمرانی‌ است گفت: از این پس حقوق کارکنان و کارمندان شهرداری پس از حقوق کارگران و نیروهای خدماتی پرداخت خواهد شد.

یاسین کاوه پور بیان کرد: اتمام طرح‌های عمرانی و بهبود زیرساخت‌های شهری از اولویت‌های شهرداری آبادان خواهد بود و بزودی شهر آبادان به حالت کارگاه عمرانی در خواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.