کد خبر : 21110
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 7:32
-

فرماندار امیدیه خبرداد

فرماندار امیدیه خبرداد

بازگشت محدودیت‌ها به شهرستان امیدیه خبر داد باشگاه‌ها و موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها تعطیل شدند. سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه از وضعیت قرمز شهرستان امیدیه و اعمال برخی محدودیت‌ها خبر داد. سیدمهران رفیعی در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا، در امیدیه و آخرین تصمیمات اظهارکرد: طی نامه‌ای که امروز از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خطاب به

بازگشت محدودیت‌ها به شهرستان امیدیه خبر داد باشگاه‌ها و موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها تعطیل شدند.

سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه از وضعیت قرمز شهرستان امیدیه و اعمال برخی محدودیت‌ها خبر داد.

سیدمهران رفیعی در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا، در امیدیه و آخرین تصمیمات اظهارکرد:

طی نامه‌ای که امروز از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خطاب به استانداری و فرمانداری ها ارسال شده بود، اعلام گردیده که سراسر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان امیدیه افزود: از همشهریان تقاضا می‌شود که این بیماری را جدی بگیرند و شیوه‌نامه های بهداشتی را به‌منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و همچنین دیگر همشهریان رعایت کنند.

رفیعی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها ادامه داد: بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغیه استانداری مقرر شد که پارک‌ها، مؤسسات آموزشی و باشگاه‌ها تعطیل شوند و به همین منظور استاندار خوزستان نیز، امروز مکاتبات لازم را نهایی و اطلاعیه تعطیلی مراکز مذکور را به فرمانداران و شهرداران ابلاغ کرد.

نماینده عالی دولت درامیدیه تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از تجمعات و رفت‌وآمدها، چراغ پارک‌ها خاموش می‌شوند و نیروی انتظامی نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی استان و شهرستان آئین سیاسی عبادی نماز جمعه و همچنین اقامه نماز به‌صورت جماعت تا پایان وضعیت قرمز برگزار نخواهد شد و در همین راستا، مکاتبات و نامه‌نگاری‌ها از سوی استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه با امضای وی ابلاغ‌شده است. خبرنگار

ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.