کد خبر : 11409
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 7:59
-

برگزاری جشنواره فیلم فجر در خوزستان؛ مانعی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان وجود ندارد

برگزاری جشنواره فیلم فجر در خوزستان؛ مانعی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان وجود ندارد

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی خوزستان گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری اتفاقات خوب فرهنگی هستند و باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می شوند که در حال حاضر جشنواره فیلم فجر را در خوزستان داریم. محمد جوروند در نشست خبری هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: محل راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان مولوی تغییر

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی خوزستان گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری اتفاقات خوب فرهنگی هستند و باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می شوند که در حال حاضر جشنواره فیلم فجر را در خوزستان داریم.
محمد جوروند در نشست خبری هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: محل راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان مولوی تغییر کرده و مسیر جدید شروع راهپیمایی، از میدان شهدا به سمت خیابان سلمان فارسی (نادری) و از آنجا به سمت چهارراه آبادان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویدادهایی چون شهادت سردار سلیمانی پیامدهای مثبتی برای انقلاب اسلامی داشت افزود: اگر چه شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای همه ما بسیار تلخ بود اما تشییع باشکوه پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی نماد اتحاد و همبستگی بی نظیر ملت بود.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه بعد از ۲۲ بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت گفت: تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت‌های غیرمردمی در این نکات است و آنچه در انتخابات با اهمیت می‌باشد حضور مردم است.

جوروند ادامه داد: هیچ چیز به اندازه مشارکت مردم در انتخابات نمی‌تواند قوت قلبی برای مسئولان کشور باشد.

وی در تشریح وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در خوزستان گفت: مانعی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان وجود ندارد، البته خود ما هم مراقب هستیم و نظارت‌ها نیز مستمر است و حراست ما در محل برگزاری کنسرت‌ها حضور دارد و نظارت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: از ناجا نیز در محل برگزاری کنسرت‌ها برای برقراری نظم و امنیت علاقه‌مندان به موسیقی حضور دارند، خود تهیه کننده‌ها هم ملزم به استقرار انتظامات و تشریفات در محل برگزاری کنسرت‌ها هستند.

جوروند عنوان کرد: محتوای برنامه هم از قبل نظارت می‌شود و جامعه هم نیازمند نشاط و امید است و کسانی که بذر ناامیدی و یاس را در جامعه می‌کارند منفور و مطرود هستند.

وی افزود: جشنواره‌های فرهنگی و هنری اتفاقات خوب فرهنگی هستند و باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می شوند که در حال حاضر جشنواره فیلم فجر را در خوزستان داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.