کد خبر : 7245
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 8:07
-

فاصله رضایتمندی مردم با وضعیت آبگرفتگی معابر؛ تا نقطه مطلوب تلاش نیاز است

فاصله رضایتمندی مردم با وضعیت آبگرفتگی معابر؛ تا نقطه مطلوب تلاش نیاز است

فاصله رضایتمندی مردم با وضعیت آبگرفتگی معابر؛ تا نقطه مطلوب تلاش نیاز است رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز درباره آبگرفتگی معابر بعداز بارندگی‌‌ گفت: هنوز با وضعیت مطلوب و ایده‌آل بسیار فاصله داریم و باوجود تمامی تلاش‌های انجام شده هنوز راضی نیستیم اما باهمدلی و همفکری می‌توان رضایتمندی را به همراه داشت. سید

فاصله رضایتمندی مردم با وضعیت آبگرفتگی معابر؛ تا نقطه مطلوب تلاش نیاز است
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز درباره آبگرفتگی معابر بعداز بارندگی‌‌ گفت: هنوز با وضعیت مطلوب و ایده‌آل بسیار فاصله داریم و باوجود تمامی تلاش‌های انجام شده هنوز راضی نیستیم اما باهمدلی و همفکری می‌توان رضایتمندی را به همراه داشت.
سید ناصر موسوی‌نژاد ، درباره وضعیت آبگرفتگی در سطح‌ اهواز اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین اخیر در اهواز و مقایسه آن با سال گذشته که آب باران چندین روز در کف خیابان‌ها مانده بود و آسیب‌هایی که در بخش آسفالت و بعضا منازل رسانده، شهروندان را نگران کرده بود.

وی بیان کرد: امسال با تدابیری که قبل از نزول برکات آسمانی توسط شهرداری اهواز و آبفای اهواز در زمینه حضور مشترک مدیران ارشد دو دستگاه شهرداری و آبفا بر پروژه‌های سطح شهر، لایروبی فاضلاب شهری و جوی‌های روباز و اصلاح برخی شبکه‌های ریزشی سبب شد که باران سنگین اخیر که حدودا ۶۰ میلی‌متر بوده کمتر از ۴۸ ساعت به‌دسمت موردنظر هدایت و شهروندان شاهد معضل سال قبل نشوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای کلانشهر اهواز ادامه داد: هنوز با وضعیت مطلوب و ایده‌آل بسیار فاصله داریم و باوجود تمامی تلاش‌های انجام شده هنوز راضی نیستیم اما باهمدلی و همفکری مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری و با حمایت مسئولان بتوانیم رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی شهروندان را با ادامه فعالیت در زمینه اصلاح شبکه‌های فرسوده آبفا کسب کنیم.
وی علت عدم جداسازی آب‌های سطحی از فاضلاب را بودجه هنگفت ۱۰ هزار میلیاردی آن پروژه برشمرد و ادامه داد: موارد دیگری هم در این زمینه دخالت دارند که از جمله آن وقت و زمان‌بری آن، عدم بودجه و بهره‌برداری فصلی و به صرفه نبودن آن از لحاظ اقتصادی است.
موسوی‌نژاد گفت: در زمینه مناطقی چون عین دو، سیاحی تا منطقه گلدشت و ملاشیه با توجه به عدم رعایت اصول فنی و عدم وصل شدن شبکه‌های آن محلات به شبکه اصلی فاضلاب شهر اشکال کلی می‌گیرم و از دست‌اندرکاران درخواست ورود جدی و تخصیص اعتبار جداگانه‌ای برای آن محلات می‌کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای کلانشهر اهواز افزود: با توجه به این مسائل در غیر این صورت بحران آنها به قوت خود خواهد ماند و باید همیشه شاهد نگرانی و آسیب‌پذیری اهالی آنان باشیم.

وی اظهار داشت: مناطقی چون خروسی، نورآباد، زرگان، آخرآسفالت و فرهنگیان هم مشکلات ریزشی بسیاری دارند و مردم به طور مکرر و در تمام فصول شاهد پس‌زدگی فاضلاب هستند.

موسوی‌نژاد گفت: با توجه به دستور اخیر رهبر انقلاب اسلامی به رئیس جمهور در زمینه کمک به شرکت آبفای اهواز و پایان دادن به دغدغه‌های مردم، با همت دست‌اندرکاران به‌زودی به پایان برسد.

این عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: از تمامی مسئولان دستگاه‌های متولی شهر، مردم فهیم اهواز و اصحاب رسانه می‌خواهم که دست به دست هم بدهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.