کد خبر : 29023
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 3:33
-

رهام طهماسبی بیرگانی

پیام تبریک رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در اهواز به مناسبت عید غدیر

پیام تبریک رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در اهواز به مناسبت عید غدیر
ستار شهبازی؛ رئیس ستاد مردمی انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اهواز، در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

ستار شهبازی؛ رئیس ستاد مردمی انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اهواز، در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

 

هجدهم ذی‌الحجه، روز عید سعید غدیر بعنوان بزرگترین عید شیعیان، آغاز ولایت مولی الموحدین و امام العارفین حضرت علی علیه السلام، استمرار مسیر نبوت و آغازین روز امامت و ولایت است.

واقعه غدیر همانا تداوم خط نبوّت و سپردن پرچمداری آن به امامان معصومی است که از تبار رسولان الهی هستند و در نهایت به قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) ختم می گردد.

در ادامه مسیر امامت، مقام ولایت است که عمود خیمه نظام اسلامی و سکاندار راه امامان می باشد.

حفظ و غنا بخشیدن به این میراث بزرگ دینی، گام نهادن در مسیر ولایت فقیه میباشد و بر همه رهروان طریق عدل لازم و واجب است تا از آن پاسداری کنند.

اینجانب عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ امامت و ولایت را به تمام مسلمانان و شیعیان جهان و بویژه هموطنان عزیز و بالاخص مردم شریف استان خوزستان ، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را در زمره پیروان واقعی و راستین مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام قراردهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.