کد خبر : 2087
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 13:09
-

عملیات روکش آسفالت کوچه شهید ابریشمکار منطقه نمره یک مسجدسلیمان با مساحت تقریبی ۱۵ هزار متر مربع به پایان رسید

عملیات روکش آسفالت کوچه شهید ابریشمکار منطقه نمره یک مسجدسلیمان با مساحت تقریبی ۱۵ هزار متر مربع به پایان رسید

روند اجرای زیرسازی و آماده سازی و انجام آسفالت خیابانهای خاکی در راس همه امورات شهرداری مسجدسلیمان است، و ان شاالله با مشارکت همه جانبه شهروندان شاهد رفع مشکلات موجود خواهیم بود.

شبکه خبری خوزستان | شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: این خدمات عمرانی با هدف بهسازی و روکش آسفالت گرم چندین منطقه کمتر توسعه یافته که از جمله آنها منطقه نمره یک حد فاصل کوچه شهید ابریشم کار می باشد با مساحت تقریبی ۱۵/۰۰۰ متر مربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و اجرای نیروهای تلاشگر واحد عمران در گرمای طاقت فرسای تابستان به پایان رسید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان شهام  سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از مهمتربن مشکلات موجود در محلات مسجدسلیمان ، عدم پوشش شبکه آب و فاضلاب استاندارد است تصریح کرد: مانع بزرگ شهرداری در جهت انجام عملیات آسفالت از جمله خدمات تاسیساتی آب، گاز و مخابرات است که در این خصوص طی دوره تصدی مسئولیتم، بیشترین حجم حفاریها در سطح شهر و محلات مختلف صورت گرفته، و به لحاظ کندی خدمات آسفالت موجب نارضایتی ساکنین این محلات گردیده است.

وی در ادامه گفت: در روزهای گذشته با توجه به برگزاری جلسات مراجعات مردمی با شهروندان محترم مسجدسلیمان، این نقاط شناسایی و موارد که با گذشت زمان آسیب دیده و احتیاج به مرمت خواهند داشت بر اساس اولویت کاری در دستور کار آسفالت قرار می گیرند.

سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پایان اذعان کرد: روند اجرای زیرسازی و آماده سازی و انجام آسفالت خیابانهای خاکی در راس همه امورات شهرداری مسجدسلیمان است، و ان شاالله با مشارکت همه جانبه شهروندان شاهد رفع مشکلات موجود خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.