کد خبر : 28127
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 22:27
-

در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

علی اکبری فر، عضو کمیته داوران فدراسیون شد

علی اکبری فر، عضو کمیته داوران فدراسیون شد

شبکه خبری خوزستان// علی اکبری فر، طی حکمی از سوی مسعود ملکی(سرپرست فدراسیون) به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم ملکی خطاب به اکبری فر آمده است: با عنایت

شبکه خبری خوزستان// علی اکبری فر، طی حکمی از سوی مسعود ملکی(سرپرست فدراسیون) به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم ملکی خطاب به اکبری فر آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.
خاطر نشان می گردد: علی اکبری فر دبیر هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.