کد خبر : 25362
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 21:49
-

عاملین درگیری خیابانی در باغ‌ملک راهی زندان شدند

عاملین درگیری خیابانی در باغ‌ملک راهی زندان شدند

یک نفر از عوامل شرکت کننده در منازعه در حال حاضر متواری و تحت تعقیب بوده و در اسرع وقت جلب و تحت بازجوئی قرار خواهند گرفت.

 

عاملین درگیری خیابانی در باغ‌ملک راهی زندان شدند

دادستان باغ‌ملک: با اخلال گران در امنیت، نظم و آسایش عمومی شهروندان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اوربه نیوز روابط عمومی دادگستری شهرستان باغملک از دستگیری و برخورد قاطع با اخلال گران در امنیت، نظم و آسایش عمومی شهروندان توسط دادستان عمومی و انقلاب خبر داد.

در پی وقوع نزاع دسته جمعی شامگاه چهارشنبه اولین روز از بهمن ماه سال جاری در مرکز شهر باغملک، دستورات قضائی لهراب دادستان شهرستان به صورت فوق العاده و با هدف شناسائی و جلب عوامل دخیل در آن صادر گردید که تنها ساعاتی بعد، تعداد هفت نفر از عاملین ایجاد این واقعه ی تأسف بار دستگیر و به مرجع قضائی اعزام شدند.

 

پس از تفهیم اتهام تعداد چهارنفر از مجلوبین باتوجه به نقش و اثرگذاری شان در وقوع این نزاع با صدور قرار بازداشت موقت روانه ی ندامتگاه گردیدند و سه نفر دیگر نیز با صدور قرار تأمین کیفری متناسب (موقتاً) آزاد شدند.

 

یک نفر از عوامل شرکت کننده در منازعه در حال حاضر متواری و تحت تعقیب بوده و در اسرع وقت جلب و تحت بازجوئی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک یکی از خطوط قرمز مدنظر دستگاه قضائی را امنیت، نظم و آسایش عمومی شهروندان قلمداد نموده و تأکید داشتند کسانی که از این خط قرمز عبور کنند قطعاً با پاسخ قانونی، قاطع و متناسب روبرو خواهند شد.

 

در ادامه این پرونده مدعی العموم از کسبه ای که در زمان وقوع این حادثه اموالشان مورد تخریب واقع گردیده خواستند تا احقاق حق خود را از طریق مراجعه به مرجع قضائی مطالبه و پیگیری نمایند.

یادآور می‌شویم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک ضمن قدردانی از مجموعه مامورین و پرسنل خدوم کلانتری شماره ی ١١ شهر باغملک و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به جهت تلاش در شناسائی و دستگیری سریع و به موقع عوامل هنجارشکن و قانون گریز گفت : در جهت حفظ آرامش و امنیت شهروندان با اخلالگران نظم و امنیت به شدت برخورد خواهیم کرد .

 

_____________________

https://t.me/orbehnews

مدیر: زاهد مرادی
دبیر: مهین ممبینی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.