کد خبر : 23963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 17:54
-

طیبی: صنعت نفت به قهرمانی هم فکر می کند

طیبی: صنعت نفت به قهرمانی هم فکر می کند

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان می‌گوید که نگاه این تیم به سمت کسب یک جایگاه خوب از جمله قهرمانی است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت؛  محمد طیبی مدافع میانی تیم نفت آبادان که تک گل این تیم در بازی مقابل استقلال را به ثمر رساند، در مصاحبه‌ای با ایران ورزشی به سئوالاتی درباره این مسابقه  اهداف تیم صنعت‌نفت در فصل جاری پاسخ داده است که در ادامه می‌خوانید.

بازی با استقلال چطور بود؟
بازی خوبی بود و واقعاً ما برای سه امتیاز به تهران رفته بودیم چون می‌دانستیم استقلال به‌لحاظ روانی شرایط خوبی ندارد و فرصت خوبی است که از آنها امتیاز بگیریم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم خلی خوب کار کردیم و تمام تلاش‌مان این بود که ببریم، اما یک اشتباه مانع شد. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و در مقابل به حریف موقعیت ندادیم که واقعاً مستحق برد و کسب سه امتیاز بودیم. استقلال تیم قابل احترامی است و امیدوارم در آینده شرایط این تیم بهتر شود.

یک گل هم زدید که آفساید بود. به نظرت تصمیم داور درست بوده یا اینکه اشتباه کرده؟
بله، من چندبار فیلم آن صحنه را دیدم و مطمئنم آفساید نبوده. من فکر می‌کنم بیشتر کارشناسان با نظر من موافق هستند.

اما استقلالی‌ها به داور معترض بودند و می‌گفتند به ضررشان سوت زده.
واقعاً نمی‌دانم استقلالی‌ها روی کدام صحنه ضرر کردند. گل صددرصد ما آفساید گرفته شد، آنها معترض هستند؟ نمی‌دانم منظورشان از سوت اشتباه کدام است اما کارشناسان داوری می‌توانند نظر بدهند تا مشخص شود کدام تیم ضرر کرده.

خودت هم یک گل خوب زدی؛ آن هم با زانو.
من به‌خاطر اینکه بارندگی بود و زمین لغزنده شد، می‌دانستم توپ وقتی زمین خورد سرعتش زیاد است، به‌خاطر همین در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تصمیم را گرفتم و با زانو زدم.

به‌جز این گل، موقعیت خوب دیگری هم داشتی که از دست دادی.
بله، یک ضربه سر زدم که می‌توانست گل شود اما شانس نداشتم.

باز هم موقعیت داشتید اما گل نزدید.
همانطور که قبلاً گفتم ما برای سه امتیاز رفتیم اما گرفتن یک امتیاز از استقلال که تیم بزرگی است و در خانه بازی می‌کرد هم خوب است، ولی حق‌مان سه امتیاز بود. ما به غیر از گل آفساید، دوتا تک‌به‌تک داشتیم که طالب نتوانست آنها را گل کند. خودم هم یک ضربه سر داشتم که با بدشانسی گل نشد. اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف چند گل بیرون بیاییم.

در این بازی کمی هم خشن بازی کردی؛ قبول داری؟
نه، من اصلاً خشن بازی نکردم. قایدی پشت سرم بود و مسلماً زمان دویدن دستانم حرکت داشت که به او خورد اما برخورد ساده‌ای بود و آنطور نبود که اگر خطایی هم باشد چیزی جز کارت زرد داشته باشد.

هفته بعد یک بازی سخت و مهم مقابل گل‌گهر دارید؛ مقابل تیمی که در خانه به پیکان باخته و به‌دنبال جبران خواهد بود. فکر می‌کنی برای این بازی هم به سه امتیاز فکر می‌کنید؟
گل‌گهر تیم قابل احترامی است که مربی بزرگی هم دارد. من موقعیت‌های گل این تیم را دیدم و واقعاً باید بگویم بدشانس بودند. فکر می‌کنم با توجه به نتایجی که گرفتند نشان دادند تیم قابل احترام و مدعی هستند. به امید خدا ما هم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

صنعت‌نفت آبادان این فصل چه هدفی دارد؟
ما هدف‌مان این است که جایگاه خوبی کسب کنیم. حتی نگاه‌مان به قهرمانی هم هست، اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تنها چیزی که می‌توانم به هواداران‌مان قول بدهم این است که با تمام وجود بازی می‌کنیم تا جایگاه خوبی برای صنعت‌نفت به دست بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.