کد خبر : 22340
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 6:09
-

در تمامی حوزه ها مدیران وظیفه دارند پدافند غیرعامل بکارگیرند

در تمامی حوزه ها مدیران وظیفه دارند پدافند غیرعامل بکارگیرند

فرماندارشهرستان امیدیه:درکلیه تمامی حوزها مدیران وظیفه دارند پدافند غیرعامل بکارگیرند گزارش خبرنگارما درجلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان به ریاست دکتر سیدمهران رفیعی فرماندار وبا حضور دکتر بهمئی مشاور استاندار و مشاور فرماندار امیدیه در پدافند غیر عامل ودیگر اعضاء به منظور جمع بندی برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل و ارائه گزارش اعضا

فرماندارشهرستان امیدیه:درکلیه تمامی حوزها مدیران وظیفه دارند پدافند غیرعامل بکارگیرند گزارش خبرنگارما درجلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان به ریاست دکتر سیدمهران رفیعی فرماندار وبا حضور دکتر بهمئی مشاور استاندار و مشاور فرماندار امیدیه در پدافند غیر عامل ودیگر اعضاء به منظور جمع بندی برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل و ارائه گزارش اعضا از نتیجه اقدامات صورت گرفته در راستای برنامه های پدافند غیر عامل در محل فرمانداری برگزارشد. ابتدا

فرماندار شهرستان امیدیه در این نشست به تشریح و اهمیت پدافند غیر عامل اشاره و از مسئولان ادارات خواست ملاحظات پدافندی را در حوزه وظایف واختیارات خود بکار گیرند.

وی افزود : آگاه‌سازی و ایجاد آمادگی‌های لازم برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از تهدیدها ودر حوزه های مختلف از مهم‌ترین وظایف پدافند غیرعامل است.

فرماندار امیدیه اظهار کرد : باید در کلیه حوزه های خدماتی و عمرانی، دید و نگرش پدافند غیر عامل وجود داشته باشد و با آینده نگری در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از منابع جایگزین که قبلا” پیش بینی شده بهره برد.

در ادامه فرماندار امیدیه به شرایط موجود جامعه و گسترش بیماری کرونا اشاره و بر لزوم اجرای برنامه هایی که بتواند سطح آگاهی عموم را بالا ببرد تاکید کرد.

فرماندار شهرستان امیدیه با بیان نمونه از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل بر آمادگی کلیه ادارات خدمت رسان و دستگاه‌های اجرایی در حفظ آرامش شهروندان و مقابله با بحران‌ها و شرایط بحران تاکید نمود.

در ادامه دکتر بهمئی پایش و تحلیل دائمی تهدیدات و جمع آوری اطلاعات و شناخت نقاط ضعف وتلاش برای ترمیم و رفع نقاط ضعف را از وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی دانست.

همچنین دکتر بهمئی خواستار پیش بینی و آموزش لازم در خصوص پدافند غیر عامل به همکاران دستگاه‌های ادارات شد وی افزود:هوشیاری و آمادگی در هنگام بحران از طرف مدیران و مسئولین ادارات لازم و ضروری است.

بهمئی رفع نقاط آسیب پذیر در تاسیسات آب، برق، و گاز را مهم قلمداد کرده و با توجه به تهدیدات زیستی و بیولوژیکی بر حفاظت از تاسیسات آب و تامین امنیت غذایی در شهرستان تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.