کد خبر : 22850
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 5:23
-

۲۵واحد صنفی متخلف در اهواز پلمب شد

۲۵واحد صنفی متخلف در اهواز پلمب شد

دبیر شورای سلامت و امنیت مواد غذایی کلانشهر اهواز گفت: ۲۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در محدوده غرب شهرستان اهواز به سبب رعایت‌نکردن پروتکل‌های کرونایی پلمب شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

مهران احمدی بلوطکی اظهار داشت: ۲۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در محدوده غرب شهرستان اهواز به سبب رعایت نکردن پروتکل‌های کرونایی پلمب شد.

وی افزود: این اقدام بهداشتی در جهت اجرایی کردن دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا شامل فاصله گذاری اجتماعی، الزامات سلامت محیط و کار در مراکز و اماکن و همچنین آیین‌نامه ماده ۱۳  انجام شد.

دبیر شورای سلامت و امنیت مواد غذایی کلانشهر اهواز ضمن قدردانی از  زحمات کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: مدیران و متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی باید نکات بهداشتی را طبق پروتکل‌ها و آیین‌نامه‌های بهداشتی موجود رعایت کنند.

احمدی افزود: مراکز از لحاظ بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار، بهداشت ساختمان و بهداشت مواد غذایی، به‌ویژه در شرایط کنونی از لحاظ پروتکل‌های بهداشتی کرونا مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرند و آنها ملزم به رعایت این موارد هستند.

وی قطع زنجیره بیماری کرونا و کنترل این بیماری را در گروی توجه شهروندان و بویژه اصناف در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دانست و از تمامی صنوف خواست ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ایجاد محدودیت‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا پیروی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.