کد خبر : 35849
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 4:29
-

بخشدار مرکزی شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

طرح هادی ۱۳ روستای شادگان بازنگری شد

طرح هادی ۱۳ روستای شادگان بازنگری شد
بخشدار مرکزی شادگان گفت: در سالجاری بازنگری طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان شادگان انجام شده است.

هوشنگ مهمدی کرتلایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر روستاهای نهر ابن ناصر حسینی ، شبیشه بوزی ، شاخه حسینی ، نهر سلطان آبشار ، ابوعرابید ، جفال ، منصوره علیا ، البوعبید ، امام سه ، بدرانی ، معامره ، نهر خواف و نهر صالح با مشکلات طرح هادی مواجه بودند بازنگری این روستاها امسال انجام شده و روستاهای دیگر شهرستان هم در دستور کار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه این جوامع دارد که با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت، افزود: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، میدان سازی، احداث پارک و غیره است.

بخشدار مرکزی شادگان با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است، بیان کرد: تهیه طرح‌های هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه مناطق مختلف شهرستان است‌.

مهمدی کرتلایی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش‌های بی وقفه و ایجاد توازن منطقه‌ای جهت رفع نابرابری‌ها در توزیع امکانات عقب ماندگی‌های گذشته را در روستاها جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.