کد خبر : 3572
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 7:39
-

طرح توسعه اشتغال خانوادگی در خوزستان آغاز به کار کرد

طرح توسعه اشتغال خانوادگی در خوزستان آغاز به کار کرد

طرح توسعه اشتغال خانوادگی در خوزستان آغاز به کار کرد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از آغاز به کار طرحی در راستای توسعه اشتغال خانوادگی با جهاد دانشگاهی، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان خبرداد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به

طرح توسعه اشتغال خانوادگی در خوزستان آغاز به کار کرد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از آغاز به کار طرحی در راستای توسعه اشتغال خانوادگی با جهاد دانشگاهی، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان خبرداد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سیده فرانک موسوی امروز در حاشیه جلسه سند توسعه اندیکا در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مسأله توسعه اشتغال بانوان شهرستان اندیکا اظهار داشت: در حال حاضر در اندیکا بیش از ۶۰۰ خانم در حرفه بافت تابلو فرش و فرش دستبافت آموزش‌های لازم را دیده اند و فعال هستند.

وی با اشاره به اشتغال زنان در زمینه کشاورزی و دامپروری، افزود: مشکل بانوان اندیکایی در زمینه فروش و بازاریابی محصولات است که بنا شد پشتیبانی‌هایی را برای تهیه مواد اولیه و خریداری محصولات بانوان وارد کار کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان این‌که بخش آموزش باید فعال و براساس نیاز بازار باشد، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های شهرستان اندیکا نیز استفاده شود، هدف توسعه اشتغال به شکل خانوادگی است که می‌توان بخشی از مشکل اشتغال را به این شکل حل کرد.
وی با اشاره به آغاز بکار طرحی در راستای توسعه اشتغال خانوادگی با جهاد دانشگاهی، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان خوزستان، ادامه داد: براساس این طرح در مناطق سیل‌زده زنانی که سرپرست خانوار یا بد سرپرست هستند را شناسایی و از طریق جهاد دانشگاهی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. پشتیبانی‌هایی به عنوان سرمایه گزار معرفی شده تا تولیدات بانوان را خریداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.