کد خبر : 28675
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 10:38
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد

شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد

با حضور معاون دادگستری خوزستان ؛     شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد       با حضور معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان ، رئیس دادگستری شادگان و جمعی از مسئولان محلی شعبه شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد.     علیرضا باوی در آئین افتتاح شعبه حل

با حضور معاون دادگستری خوزستان ؛

 

 

شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد

 

 

 

با حضور معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان ، رئیس دادگستری شادگان و جمعی از مسئولان محلی شعبه شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد.

 

 

علیرضا باوی در آئین افتتاح شعبه حل اختلاف دارخوین طی سخنانی هدف از راه اندازی این مرکز را فراهم نمودن دسترسی سریع شهروندان به خدمات قضایی وکاستن از تردد آنها به دادگستری عنوان کرد.

 

وی افزود: شوراهای حل اختلاف به دلیل آنکه رسالت ذاتی شان ایجاد صلح و سازش و حل و فصل دعاوی است نسبت به محاکم قضایی که وظیفه رسیدگی پرونده ها را به عهده دارند فرصت بیشتری برای ایجاد صلح و دوستی در میان مردم دارند و این مهم در برقراری آرامش و نزدیک کردن قلوب مردم به یکدیگر نقش به سزایی دارد.

 

معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان در پایان گفت: شریعت اسلام، توصیه به صلح و سازش کرده و فرهنگ غنی مردم کشور ما نیز آن را می‌پذیرد بر همین اساس فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، ایجاد سازش بین طرفین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.