کد خبر : 22507
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 7:35
-

سازمان صمت خوزستان از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند

سازمان صمت خوزستان از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند. سید کریم حسینی، اظهار داشت: گرانی و نبود نظارت بر قیمت‌ها باعث سوء استفاده برخی شده و این افزایش بر معیشت مردم اثر منفی

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده کند.
سید کریم حسینی، اظهار داشت: گرانی و نبود نظارت بر قیمت‌ها باعث سوء استفاده برخی شده و این افزایش بر معیشت مردم اثر منفی گذاشته است.

وی افزود: بسیاری از این افزایش اجناس و کالاها هیچ توجیهی منطقی و اقتصادی ندارد و با وجود کالاهای مورد نیاز در بازار و تخصیص ارز مورد نیاز بر ورود کالاها، نوعی بی‌سامانی در قیمت‌ها را شاهد هستیم که ناشی از نبود نظارت کافی و موثر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: اداره کل صمت باید با تدوین دستورالعمل‌های ویژه برای خوزستان در طرح‌های اقتصادی و کنترل بازار پیشگام باشد.

وی گفت: گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها نیاز به نظارت مستمر و موثر دارد. سازمان صمت از ظرفیت نیروهای بسیج برای نظارت بر قیمتها استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.