کد خبر : 29296
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 9:54
-

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان:

مصطفی شکیبافر

شهردار شادگان با فراخوان انتخاب می شود

شهردار شادگان با فراخوان انتخاب می شود

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان:     شهردار شادگان با فراخوان انتخاب می شود     رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: طی فراخوانی که در روزهای آتی انجام خواهد شد شهردار شادگان انتخاب می شود.     حمید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هنوز گزینه‌ای برای شهرداری شادگان مد نظر

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان:

 

 

شهردار شادگان با فراخوان انتخاب می شود

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: طی فراخوانی که در روزهای آتی انجام خواهد شد شهردار شادگان انتخاب می شود.

 

 

حمید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هنوز گزینه‌ای برای شهرداری شادگان مد نظر اعضای شورای شهر نیست و طی فراخوانی که در روزهای آتی انجام خواهد شد شهردار شادگان انتخاب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه منتخبین دوره ششم شورای شهر شادگان جهت فراهم کردن شرایط برای همه متخصصین و علاقه مندان، بر انتخاب شهردار با انتشار فراخوان تاکید دارند، افرود: طی روزهای آینده فراخوان انتخاب شهردار جدید شادگان منتشر خواهد شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان ادامه داد: انتخاب شهردار جدید شادگان بر مبنای اعلام فراخوان است که در همین راستا فراخوان مربوطه طی آینده نزدیک منتشر خواهد شد تا افرادی که در خود این توانایی را می‌بینند که قادر به مدیریت شهری به عنوان شهردار هستند، رزومه کاری خود را به شورای شهر ارسال کنند.

 

حاجی زاده در پایان گفت: تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب شهردار شادگان شایعه است و هیچ شخص خاصی مدنظر ما نبوده و قرار نیست که گزینه‌ای قبل از فراخوان در جلسه مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.