کد خبر : 7449
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 21:18
-

تاکید بر لزوم استفاده از استعدادها و ظرفیت های جوانان تحصیل کرده شهرستان در جهت ارتقاء کیفی کتاب و کتابخوانی 

تاکید بر لزوم استفاده از استعدادها و ظرفیت های جوانان تحصیل کرده شهرستان در جهت ارتقاء کیفی کتاب و کتابخوانی 

معاون فرماندار حمیدیه در جلسه انجمن نهاد کتابخانه های عموی شهرستان حمیدیه، با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، خواستار استفاده از استعدادها و ظرفیت های جوانان تحصیل کرده شهرستان در جهت ارتقاء کیفی کتاب و کتابخوانی شد.

 

 

معاون فرماندار حمیدیه در جلسه انجمن نهاد کتابخانه های عموی شهرستان حمیدیه، با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، خواستار استفاده از استعدادها و ظرفیت های جوانان تحصیل کرده شهرستان در جهت ارتقاء کیفی کتاب و کتابخوانی شد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، در این جلسه هومان طهماسبی معاون فرماندار حمیدیه با اشاره به ۱۳ آبان ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی، و همچنین اهمیت کتاب و کتابخوانی و آثار مطالعه در زندگی، گفت: رونق و رشد کتاب خوانی در زندگی انسانها سبب رشد و شکوفایی علمی و بالابردن سطع آگاهی مردم می شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: مطالعه مفید و کتاب خوانی می بایست بعنوان یک کار فرهنگی مهم و مستمر در سطح جامعه و شهرستان دنبال شود.

 

طهماسبی در پایان، با تاکید بر هر چه باشکوهتر برگزار کردن هفته کتاب و کتابخوانی، خواستار استفاده از استعدادها و ظرفیت های جوانان تحصیل کرده و نخبگان موجود درشهرستان حمیدیه در جهت ارتقاء کیفی کتاب و کتابخوانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.