کد خبر : 34726
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 8:25
-

اخبار شهرداری ها

شهردار اهواز : ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با انگیزه همسان سازی جهت رفع تبعیض ساماندهی انجام می شود + تصاویر

شهردار اهواز : ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با انگیزه همسان سازی جهت رفع تبعیض ساماندهی انجام می شود + تصاویر
اطمینان می‌دهم که ذره‌ای از حقوق پرسنل ضایع نشود و آنچه که در قانون برای افزایش سنوات (حقوق و دستمزد) پیش‌بینی شده همکاران ما اعمال کنند.

شبکه خبری خوزستان | شهردار اهواز گفت : ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با انگیزه همسان سازی جهت رفع تبعیض انجام خواهد شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز صبح دیروز سه شنبه ششم اردیبهشت جلسه ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان و مدیران شهرداری با انگیزه همسان‌سازی به ریاست امینی شهردار اهواز و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، مدیران مناطق هشتگانه و روسای سازمان‌های تابعه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

امینی گفت: یکی از موضوعاتی که باعث ارتقاء انگیزشی یک کارمند در یک سازمان می‌شود عدالت و توازن بر مبنای مساوات است.

وی با اشاره به پرداختی متفاوت دو کارمند با عملکرد یکسان که عین بی عدالتی و ظلم است گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط همکاران ما در معاونت برنامه‌ریزی و قیاسی که با کلانشهرها و مراکز استان های کشور شده، وضعیت و نوع قرارداد هایی که برای کارگران و مدیران بسته شده نسبت به همه شهر ها متفاوت است .

امینی مهمترین اصل حاکمیت و یک مدیریت در سازمان را خدمت به خلق خدا دانست و اذعان کرد: باید با تلاش مضاعف بتوانیم خدمات کمی و کیفی را به سطحی برسانیم که در شان و جایگاه مردم اهواز باشد و لازمه ی این موضوع هم سرمایه مادی است که همان قوانین ملزومات مثل منابع مالی، پول و ملک و توان مدیریتی است و هم سرمایه معنوی که همان سرمایه انسانی است باید هرکدام در نوع خود تقویت شوند.

شهردار اهواز عدالت در دستمزد را یک مطالبه عمومی دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع تلاش داریم که ساز و کار اداری را به گونه‌ای کارآمد کنیم که میزان رضایتمندی اداری از خدمات اداری افزایش یابد چرا که یکی از مهمترین اصول حاکم بر مدیریت یک سازمان خدماتی سرمایه انسانی است که می تواند هر سازمان را تعالی دهد یا باعث تنزل جایگاه سازمان شود که همین موضوع هم به رویکرد ما بستگی دارد.

وی فضای حاکم بر کار و کارگری و کارمندی اهواز را فضایی بسیار شکننده و غیرمنطقی دانست و تصریح کرد: کارگرها با کوچکترین بهانه ای هم جهت می‌شوند و از وظیفه ذاتی خود فاصله می‌گیرند لذا این موضوع دور از شان نظام مقدس است لذا مدیران ما به عنوان حلقه واسطه بین سازمان و نیروی انسانی، این موضوع را مدیریت کنند.

امینی با اشاره به تاکید فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین افزود: شایعاتی مبنی بر کاهش حقوق پرسنل در فضای مجازی دست به دست شده که کذب محض است و اطمینان می‌دهم که ذره‌ای از حقوق پرسنل ضایع نشود و آنچه که در قانون برای افزایش سنوات (حقوق و دستمزد) پیش‌بینی شده همکاران ما اعمال کنند، این همان جهاد تبیینی است که باید پیوست تمام برنامه ها در حوزه های مختلف باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.