کد خبر : 26806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 20:03
-

شهرداری مشکل آسفالت ملاشیه را حل کند / چشم انداز ورودی شهر زیبنده مردم نیست

شهرداری مشکل آسفالت ملاشیه را حل کند / چشم انداز ورودی شهر زیبنده مردم نیست

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: منطقه ملاشیه مشکلات مختلفی از جمله آسفالت، فاضلاب و روشنایی دارد که نیاز است شهرداری مشکل آسفالت مسیر کمربندی این محله را حل کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد صبح امروز در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت منطقه ملاشیه اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو اظهار کرد: شهر اهواز مشکلات متعددی دارد که یکی از آن‌ها بحث آب‌های سطحی است که مربوط به شهردار می‌شود؛ از سال گذشته کمیته آب‌های سطحی با کمک شهرداری و بعضی دستگاه‌های دیگر تشکیل شد که ۶۰ نقطه بحرانی مشخص شد و کار بخشی از آن در سال ۹۹ توسط شهرداری و آبفا انجام شد.

وی افزود: امسال ادامه همان برنامه باید تا قبل از بارندگی سال آینده توسط شهرداری پیگیری و انجام شود، درست است که بافت شهر اهواز به‌گونه‌ای خاص است اما نقاطی که آب چندین روز می‌ماند و بعضا به خانه‌های مردم ورود می‌کند، باید مشکلش حل شود و به شهردار و شورای شهر عرض می‌کنم که دیگر نقاط باید اصلاح شوند تا امسال ما شرمنده مردم نشویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نکته دیگر درباره ورودی‌های اهواز است، اینجا در ورودی اهواز از سمت خرمشهر که گاهی زائران و مسافران از عراق هم از این مسیر می‌آیند، چشم اندازی مشاهده می‌شود که زیبنده مردم نیست؛ تقریبا از نقطه ورود تا سه‌راه خرمشهر ۱۰ کیلومتر است که نیاز به زیباسازی دارد.

وی ادامه داد: الان در کنار محله ملاشیه هستیم، این منطقه نیاز به توجه ویژه دارد، بنا است شهرداری پاکسازی کند و با هم‌افزایی که بین دستگاه‌ها رخ می‌دهد نخاله‌ها برداشته شود و مدیریت کنند که جلوگیری از دپو شدن نخاله شود.

 موسوی‌فرد بیان کرد: ملاشیه یک مسیر کمربندی دارد که از میان این محله عبور می‌کند و مشکل آسفالت دارد که شهردار بنا شد جاهایی که نیاز به روکش آسفالت و لکه‌گیری دارد، رسیدگی کنند.

وی افزود: آرزوی ما این است که خیابان‌های فرعی این منطقه هم آسفالت شوند اما این خیابان‌ها نیاز به زیرساخت‌هایی دارند، از جمله بحث فاضلاب، الان شهرداری آمادگی آسفالت فرعی‌ها را دارد اما آبفا باید ورود کند و پس از انجام امور فاضلاب، آسفالت انجام شود با این حال از شهردار خواسته‌ایم جاهایی که با لکه‌گیری و تسطیح وضعیت بهتری پیدا می‌کنند، کارشان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: بنا است این پاکسازی‌ها در محله‌های مختلف ادامه داشته باشد، مردم حق دارند نظافت شهر را بخواهند، الان هم انجام می‌شود اما نقطه مطلوب برای ما مهم است. در منطقه ملاشیه چند دستگاه باید کار بکنند از جمله شهرداری و همچنین اداره برق که مشکل روشنایی جاده و خود محله را برطرف کنند که نیروهای جهادی و حوزه علمیه مشکلات منطقه را کاملا شناسایی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: این حقیر جایگاه اجرایی ندارم اما مسئولین بزرگوار پای کار می‌آیند و ما نیز پیگیری امور را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.