کد خبر : 9182
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 13:41
-

شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در ‌آبگرفتگی‌های پس از باران اهواز ندارد‌

شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در ‌آبگرفتگی‌های پس از باران اهواز ندارد‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به سیستم فرسوده فاضلاب خوزستان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در ‌آبگرفتگی‌های پس از باران اهواز ندارد‌. صادق حقیقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با بیان این که شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در بحث آبگرفتگی‌های

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به سیستم فرسوده فاضلاب خوزستان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در ‌آبگرفتگی‌های پس از باران اهواز ندارد‌.
صادق حقیقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با بیان این که شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در بحث آبگرفتگی‌های پس از باران ندارد اظهار داشت: براساس قانون وظیفه جمع‌آوری آبهای سطحی برعهده شهردای‌ها‌ست.

وی به سیستم فرسوده فاضلاب خوزستان اشاره کرد و افزود: تنها ۳۸ درصد مردم این استان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب هستند. طی دو سال گذشته در استان خوزستان ۴۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۸۶۰ کیلومتر شبکه آب اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان گفت: لایروبی هزار کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای مختلف استان به استثنای اهواز، کار گذاشتن ۲۵۹ پمپ فاضلاب و اصلاح نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر خطوط فاضلاب از دیگر اقداماتی است که طی این مدت در استان خوزستان انجام شده است.

حقیقی پور عنوان کرد: در سیل اخیر ۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد شده ‌که تا کنون تنها ۵۸ میلیارد تومان آن به صورت اسناد خزانه سه تا چهار ساله پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در بارندگی اخیر ۲۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خوزستان خسارت وارد شده است که ما آن را در قالب یک شکایت رسمی به مراجع ذی‌صلاح حتما پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان در پایان گفت: از انصاف به دور است که مجموعه‌ای چون شرکت آب و فاضلاب خوزستان علیرغم تلاشهای شبانه روزی که دارد در مشکلی چون آبگرفتگی‌های معابر پس از هر بارندگی که اصلا به آن مربوط نیست اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.