کد خبر : 21982
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 20:18
-

شروع کلاس های حفظ جزء ۳۰ قران کریم در شهرستان هویزه

شروع کلاس های حفظ جزء ۳۰ قران کریم در شهرستان هویزه

حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری استان خوزستان, از شروع کلاس های قرانی جهت تربیت حافظین جزء ۳۰ خبر داد.   وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور مبنی بر ضرورت گشترش فعالیت حفظ قران کریم عنوان کرد: در عرصه حفظ

حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری استان خوزستان, از شروع کلاس های قرانی جهت تربیت حافظین جزء ۳۰ خبر داد.

 

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور مبنی بر ضرورت گشترش فعالیت حفظ قران کریم عنوان کرد: در عرصه حفظ قران کریم ظرفیت های مهم و مستعد وجود دارد که ان شاءالله با همکاری نخبگان این عرصه شاهد شکوفایی مضاعف آن خواهیم بود.

 

حجت الاسلام برهانی در ادامه از تشکیل ۲۰ کلاس ویژه حفظ جزء ۳۰ قران کریم در سطح نوجوانان و جوانان بصورت حضوری و مجازی خبر داد و افزود: فعالیت های قرانی در سطوح مختلف شهرستان هویزه متوقف نیست و چه قبل کرونا و چه بعد آن با قوت زیر نظر متخصصین این عرصه در حال اجرا و برگزاری است.

 

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه فعالیت های قرانی شامل قشر خواهران نیز میشود, اظهار داشت: از یک ماه پیش دوره تربیت حافظ ۵ و ۳ جزء ویژه قشر بانوان توسط جمعیت بانوان فرهیخته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه شروع شده است که بحمدالله از استقبال خوبی توسط قشر بانوان مومن شهرستان برخوردار گردیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.