کد خبر : 33360
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:53
-

سودای بالانشینی صنعت نفت / فولاد به دنبال اعاده حیثیت / روزهای سخت در مسجدسلیمان

سودای بالانشینی صنعت نفت / فولاد به دنبال اعاده حیثیت / روزهای سخت در مسجدسلیمان

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و نمایندگان خوزستان هر کدام با وضعیتی مشابه به دنبال اهداف خود هستند.   بر اساس برنامه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد، انتظار می‌رفت که با حضور محمود فکری

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و نمایندگان خوزستان هر کدام با وضعیتی مشابه به دنبال اهداف خود هستند.

 

بر اساس برنامه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد، انتظار می‌رفت که با حضور محمود فکری بتواند از طلسم ابتدای فصل خود منفک شود، اما گویا عدم ثبات فنی و مدیریتی در این باشگاه، گریبان این تیم را گرفته و تمرکز لازم برای رویارویی برابر رقبا در ترکیب تیم فکری وجود ندارد.

 

روزهای سخت نفت مسجدسلیمان

 

این تیم فردا روز سختی را در داربی خوزستان مقابل فولاد در پیش دارد، چرا که ضمن برخوردار نبودن از امتیاز میزبانی، برابر تیمی صف‌آرایی خواهد کرد که در علیرغم هزینه‌های کلان، در هفته‌های اخیر نتایج مثبتی را به ثبت نرسانده و در مقابل هم استانی‌های زردپوش خود، به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد.

 

در آن سوی میدان نیز، فولاد خوزستانی حضور دارد که علیرغم سر و صداهای فراوان در بازار نقل و انتقالات و با دارا بودن نیمکت قوی و گرانقیمت، همچنین به خدمت گرفتن بازیکنان طراز اول فوتبال کشور، قافیه را به تیم‌های کم برخورداری همچون صنعت نفت باخته و این موضوع در روزهای اخیر سرخپوشان اهوازی را زیر شدیدترین فشارها قرار داده است.

 

فولادی که در ابتدای فصل برای اهداف پر طمطراقی بسته شده بود حالا در کمرکش جدول در انتظار امتیاز از دست داد رقبا نشسته تا شاید بتواند با بردهای خفیف هر از چند گاهی خود، به جمع بالانشینان جدول بپیوندد.

 

فولاد به دنبال اعاده حیثیت

 

این تیم در هفته نوزدهم مقابل تفت مسجدسلیمان، چاره‌ای جز پیروزی برابر رقیب هم استانی خود ندارد تا بلکه اندکی از فشار روزهای اخیر از روی دوش نکونام و شاگردانش کاسته شود.

 

در آبادان اما، روزهای خوب صنعت نفت فرا رسیده و این تیم پس از آن مشکلات عجیب و غریبی که در نیم فصل اول گریبانگیرش بود، حالا نه تنها خود را از انتهای جدول جدا کرده بلکه با قرار گرفتن در جمع مدعیان نیز فاصله چندانی ندارد و حالا شاگردان منصوریان در انتظار غفلت رقبای خود هستند تا جایگاه خود را باز هم ارتقاء بخشند.

 

طلایی‌پوشان آبادانی پس از اینکه در هفته چهاردهم به نخستین پیروزی خانگی خود دست یافتند، سیر صعودی خود را آغاز کرده و با کسب چهار پیروزی متوالی و توقف در زمین حافظیه شیراز، حالا در سودای رسیدن به رده پنجم جدول به‌سر می‌برند.

 

سودای بالانشینی در صنعت نفت

 

در صورتی که نفت آبادان در بازی فردا مقابل نساجی بتواند برنده از زمین بازی خارج شده و از آن سو نیز، پیکان و گل‌گهر برابر رقبای خود شکست بخورند، یکی از اتفاقات نادر فوتبال ایران رقم خواهد خورد و تیمی که در ابتدای فصل، به واسطه مشکلات ساختاری، مالی و فنی به عنوان یکی از گزینه‌های سقوط نزد اهالی فوتبال مطرح بود، حالا داعیه‌دار کسب سهمیه آسیایی لقب خواهد گرفت.

 

سه مربی استقلالی سابق، حالا هدایت سه نماینده خوزستان را بر عهده دارند که رفقای اسبق، حالا رقبایی هستند که هر یک در اندیشه سبقت از دیگر هم بازی سابق خود، به مهره‌های شطرنج خوزستانی هستند و این از روی در فوتبال خوزستان، نوعی بازی اعاده حیثیت به راه افتاده که تا کنون، علیرضا منصوریان برنده این رقابت بوده است./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.