کد خبر : 37423
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 16:16
-

سرپرست فدراسیون وزنه برداری: خوزستان از قطب‌های وزنه‌برداری کشور است

سرپرست فدراسیون وزنه برداری: خوزستان از قطب‌های وزنه‌برداری کشور است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: استان خوزستان یکی از قطب های رشته وزنه برداری در کشور بوده و برای ما بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان سجاد انوشیروانی پنجشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات وزنه برداری خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختاته این مجمع اصلاً حواشی نداشت و شاهد یک رقابت بسیار خوب بودیم و امیدوارم آقای قرشی در سومین دوره حضورش در هیات خوزستان موفق تر عمل کند.

وی با بیان اینکه باشگاه های خوزستان همواره رونق دهنده لیگ و مسابقات مختلف هستند به همین دلیل انتظار از این استان بالا است، افزود: در کنار هیات تلاش می کنیم تا بتوانیم به اعتلای روزافزون این رشته در خوزستان کمک کنیم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: باید تلاش کنیم تا وزنه برداری استان خوزستان به شرایط ایده آل سال های قبل خود برگردد.

وی افزود: از ابتدای فعالیتمان در فدراسیون سعی کرده ایم اردوهای تیم های ملی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان منظم و قوی برگزار کنیم و اعزام به مسابقات نیز به صورت مرتب انجام شوند. 

انوشیروانی به برگزاری ۲ مسابقه در سال آینده که گزینشی المپیک هستند اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم برای وزنه برداران، کادر فنی و کمیته فنی بهترین شرایط را مهیا کنیم تا در کسب سهمیه، انتظار مردم را برآورده کنیم.

وی با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر و همچنین صحبت های سرمربی تیم ملی درخصوص مخالفتش با برگزاری لیگ افزود: از نظر حرفه ای باید مسابقات لیگ را بر اساس تقویم برگزار کنیم؛ معتقدم پیش آمدن مصدومیت برای هر ورزشکاری طبیعی و عادی است و حتی اگر لیگ هم نبود ورزشکاران باید در شرایط ماکزیمم تمرین قرار می گرفتند.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: معینی دیگر وزنه بردار بسیار خوب و بااستعداد ما به هنگام وزنه مچ پایش پیچید؛ به هر حال این اتفاقات طبیعی است و حتی شاید در تمرین هم برای ورزشکار رخ دهد. 

وی افزود: کارهای پزشکی رسول معتمدی را شخصا باقدرت پیگیر هستم و تلاش می کنیم در اسرع زمان او را بازگردانیم.

انوشیروانی در خصوص اعلام آمادگی خوزستان از جام فجر گفت: هر استانی که بتواند میزبانی مسابقات را تقبل کند برای ما حسن است اما شاخصه هایی را تعیین کرده ایم که حتماً باید آن استان همه این شاخصه ها را داشته باشد. 

گفتنی است مجمع انتخاب رییس هیات وزنه برداری خوزستان برگزار و قرشی رییس هیات استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.