کد خبر : 17362
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 20:27
-

مراسم صلح و سازش بین طوایف در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان برگزار شد

مراسم صلح و سازش بین طوایف در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تیم خبرنگاری شهرستان دشت آزادگان عصر امروز(دهم تیر ماه) در راستای احیای سنت حسنه صلح و سازش اختلافات پیش آمده، جلسه صلح و سازش بین طوایف شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان با عنایت خداوند متعال و همزمان با ایام پرفضیلت دهه کرامت در حسینیه ناحیه مقاومت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تیم خبرنگاری شهرستان دشت آزادگان عصر امروز(دهم تیر ماه) در راستای احیای سنت حسنه صلح و سازش اختلافات پیش آمده، جلسه صلح و سازش بین طوایف شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان با عنایت خداوند متعال و همزمان با ایام پرفضیلت دهه کرامت در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

مهندس حمیدسیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان درابتدای این جلسه گفت: با پیگیری مجدانه اعضای شورای تامین و جمعی از سادات ، شیوخ منطقه ، نخبگان و معتمدین محلی، مشکل پیش آمده اخیر پس از ۲۴ ساعت برطرف شد.

حجت الاسلام شیخ قاسم جلالی یکی از روحانیون شهرستان ضمن دعوت به اتحاد و برادری گفت عشایر عرب شهرستان دشت آزادگان همواره یار و یاور همیشگی هم هستند و إن شاءالله پس از پایان این جلسه شاهد اخوت و دوستی همه طوایف با همدیگر باشیم تا فتنه گران نتوانند در بین صفوف اتحاد و همدلی ما نفوذ پیدا کنند.

شیخ ماجد جلالی بزرگ خاندان طایفه البوجلال گفت سادات تاج سر مردم شریف شهرستان دشت آزادگان هستند و همواره مورد احترام همه طوایف هستند و إن شاءالله دوستی و برادری ما با این نسل پاک نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی سلام الله علیه ادامه دارد.

سیدهاشم علوی یکی از بزرگان سادات شهرستان دشت آزادگان ضمن عذرخواهی از اختلاف پیش آمده گفت از تمام طوایف عرب شهرستان دشت آزادگان که همیشه احترام خاصی نسبت به سادات دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم که از این پس دیگر شاهد تکرار چنین اختلافاتی بین طوایف نباشیم.

شیخ حسن صیاحی یکی از بزرگان طایفه بزرگ بنی طرف ضمن قدردانی از اعضای شورای تأمین و شیوخ و نخبگان و معتمدین گفت بنده به نیابت از طایفه بنی طرف بابت اختلاف پیش آمده از سلاله پاک سادات عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم جوانان ما هر کلیپی را در فضای مجازی منتشر نکنند تا بجای فتنه بین طوایف شاهد همبستگی و اخوت و برادری بین طوایف باشیم.

دادستان شهرستان دشت آزادگان درگفتگوی کوتاهی با تیم خبرنگاری شهرستان گفت ترویج فرهنگ اخوت و مهرورزی در بین طوایف پیشرفت هر منطقه ای را به همراه دارد و به برکت همین اخوت و همدلی امروزه شاهد امنیت پایدار در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان هستیم.

تیم خبرنگاری شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.