کد خبر : 16476
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 12:48
-

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان خبرداد: تنها ۱۷ درصد دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان خبرداد:   تنها ۱۷ درصد دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان خبرداد: تنها ۱۷ درصد دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: تنها ۱۷ درصد از دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند. کاظم سمیری در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان خبرداد:

تنها ۱۷ درصد دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند
سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: تنها ۱۷ درصد از دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند.

کاظم سمیری در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیا دانش آموزان نسبت به ثبت سفارش انفرادی کتب درسی دانش آموزان اقدام کنند.

وی افزود: کم توجهی نسبت به ثبت نام کتب درسی از سوی والدیـن در ابتدای سال می‌تواند مشکلات زیادی را برای دانش‌آموزان و معلمان ایجاد کند که توصیه می شود مدیران مدارس و والدین برای ثبت نام پیش از اتمام زمان مقرر اقدام کنند.
سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان ادامه داد: برای نخستین بار با سفارش کتاب دانش آموزان با ثبت در سامانه توزیع کتاب توسط آموزش و پرورش انجام می شود.
وی اضافه کرد: همه مقاطع تحصیلی و دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی تا۲۳ خرداد فرصت ثبت سفارش کتاب درسی را در سامانه www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com دارند.

سمیری با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از ورود به سامانه ثبت کتاب کد ملی را به عنوان گذرواژه و شش رقم راست سریال شناسنامه را به عنوان رمز وارد کنند، بیان داشت: امسال برای نخستین بار دانش آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، شاخه‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش باید برای ثبت کتاب در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان درپایان گفت: ثبت سفارش بر مبنای قبولی دانش‌آموز انجام می‌شود اما اگر دانش آموزی موفق به گذراندن پایه تحصیلی نشد از تاریخ ۱۷ تیرماه لغایت ۳۱ شهریور با مراجعه به سامانه ثبت کتاب اصلاحیه انجام دهند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.