کد خبر : 22370
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 0:31
-

۱۱ واحد صنفی در مسجدسلیمان پلمپ شدند

۱۱ واحد صنفی در مسجدسلیمان پلمپ شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از پلمپ ۱۱ واحد صنفی غیرضروری خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان؛

دکتر شایسته شمی پور با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعلام وضعیت فوق قرمز شهرستان مسجدسلیمان در هفته اخیر، نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف تشدید یافت.

وی ادامه داد : پیرو اعلام ستاد استانی کرونا و وضعیت فوق بحرانی شهرستان مطابق دستورالعمل وضعیت مراکز، اماکن و واحدهای خدماتی و تولیدی اعم از صنفی و صنعتی در همه گیری کووید ۱۹ فقط گروه شغلی یک منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود و کلیه اصناف غیر ضروری تعطیل اعلام شدند.

شمی پور در ادامه گفت : از روز شنبه ۳ آبان ماه تاکنون ۶۷ مورد بازرسی توسط تیم مشترک ادارات صورت گرفت؛ این در حالی است که در بازدیدهای میدانی کارشناسان بهداشت محیط از اصناف بیش از ۱۱۰ مورد مرکز و امکنه نیز از نظر موازین بهداشتی و روند رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی گردیدند.همچنین پلمپ مشاغل غیرضروری در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی در خاتمه اضافه کرد : در زمان بازرسی مشترک اماکن با مرکز بهداشت، ۱۱ مورد از اصناف غیر ضروری پلمپ شدند که شامل : ۲ مورد کافی نت ، ۱ مورد عکاسی، ۱ موردعینک سازی ، ۲ مغازه خیاطی، ۲ مورد فروشگاه پوشاک ، ۱ مورد کفش و کیف، ۱ واحد خرازی و ۱ مورد فروش دخانیات بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.