کد خبر : 34019
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 7:12
-

فارس

سرلشکر سلامی:شیطنت‌های کوچک دشمن با پاسخ بزرگ ما رو به رو خواهد شد

سرلشکر سلامی:شیطنت‌های کوچک دشمن با پاسخ بزرگ ما رو به رو خواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت خون شهدا دشمنان جرأت ندارند که در برابر ما عرض اندام کنند و می‌دانند شیطنت‌های کوچک آنها با پاسخ بزرگ از سوی رو به رو خواهد شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس؛ سردار حسین سلامی امروز در بازدید از یادمان والفجر ۸ با اشاره به حضور گسترده جوانان در یادمان‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: جانفشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر مفاهیم عاشورا صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه آثار رشادت‌های رزمندگان تا ابد پابرجاست، عنوان کرد: عزت، کرامت، بزرگی و استقلال فعلی ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت خون شهدا دشمنان جرأت ندارند که در برابر ما عرض اندام کنند و می‌دانند شیطنت‌های کوچک آنها با پاسخ بزرگ از سوی رو به رو خواهد شد.

سلامی بیان کرد: ترس دشمنان از ایران یک ترس جاودانه است و این به برکت فداکاری رزمندگان است چرا که آنها راه و مسیر استقلال را هموار و پرچم اسلام را برافراشته کردند.

وی تاکید کرد: امروز پایه قدرت جمهوری اسلامی ایران مستحکم و قوی است و ایران در جهان می‌درخشد که تمامی این عزت و شکوه مدیون حماسه‌آفرینی شهدا است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.