کد خبر : 14485
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 7:53
-

آخرین اخبار کرونا در خوزستان|انسداد برخی مسیرها / تداوم کار و خدمات جهادی برای مقابله با ‌کرونا ‌

آخرین اخبار کرونا در خوزستان|انسداد برخی مسیرها / تداوم کار و خدمات جهادی برای مقابله با ‌کرونا ‌

نیروهای مردمی به ویژه بسیجیان در شهرهای مختلف خوزستان با تمام توان به عرصه کمک و یاری به مردم در این شرایط شیوع بیماری روی آورده‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان، سرگرد رضا باقری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: سازمان

نیروهای مردمی به ویژه بسیجیان در شهرهای مختلف خوزستان با تمام توان به عرصه کمک و یاری به مردم در این شرایط شیوع بیماری روی آورده‌اند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان، سرگرد رضا باقری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران به همراه معاون توسعه ورزش و مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان به صورت میدانی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی بازرسی و نظارت به عمل آوردند.

وی ضمن تشکر از مدیران باشگاه‌هایی که از شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را داشته، افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی به صورت استیجاری مشغول فعالیت هستند و متحمل هزینه‌هایی شده‌اند ولی با همه این موارد حفظ جان ورزشکاران را در اولویت کار خود قرار دادند.

سرگرد رضا باقری در ادامه افزود: متاسفانه در این بین مواردی وجود داشته که همچنان فعالیت خود را ادامه داده که با بازرسی و پیگیری‌های انجام شده دستور پلمپ ۲۱ باشگاه متخلف صادر شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در روزهای آتی نیز برنامه‌های متعددی از جمله ضدعفونی اماکن و باشگاه‌های ورزشی و نیز توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های ورزشکاران محروم و کم بضاعت انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.