کد خبر : 46921
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 14:47
-

اخبار بسیج خوزستان

خبرگزاری بسیج

سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس با توسل به اهل بیت ارزشمند شدند / راهیان نور میعادگاه عاشقان است

سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس با توسل به اهل بیت ارزشمند شدند / راهیان نور میعادگاه عاشقان است
این افتخارات به راحتی به دست نیامدند و مهم‌ترین جبهه ما خوزستان بود که مردم این استان نیز در برابر سختی‌ها مقاومت بسیاری داشتند که سر تعظیم برای آن‌ها فرود می‌آوریم.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛ حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سازمان بسیج مستضعفین در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: وقتی موضوع راهیان نور پیش می‌آید، خاطره بسیار زیبایی در ذهن انسان به وجود می‌آید که فتح الفتوح جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.

 

سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس با توسل به اهل بیت ارزشمند شدند/ راهیان نور میعاد گاه عاشقان است

 

 

وی افزود: راهیان نور یعنی کسانی که هر چه داشتند، گذاشتند و رفتند تا انقلاب، نظام، ملت ایران و حرمت ناموس باقی بماند، لذا وقتی با این عظمت رفتند، انسان‌های حق خواه در طول تاریخ از چنین انسان‌هایی تجلیل می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: راهیان نور میعادگاه عاشقان این حریم و حرم شد در این سرزمین‌های جنوب کشور و غرب و شمال غرب که تاثیر پذیری نیز در آن بسیار بالا است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در این سرزمین افراد با سجده‌های خود و با نیایش‌ها و توسلات، «ره صد ساله را یک شبه رفتند» ؛ دانشجویان و دانش آموزانی که در اینجا حضور می یابد، حالت معنوی دارد، زیرا که این سرزمین‌ها با توسل به اهل بیت ارزش پیدا کرده اند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به دلنوشته دانش آموزان در این خصوص اشاره کرد و گفت: برخی از این جوانان ابتدا با علاقه می‌آمدند، اما انگیزه شان چند برابر می‌شد.

 

وی بیان داشت: دولت نیز توجه ویژه‌ای به راهیان نور دارد و انتظار می‌رود امکاناتی فراهم شود تا افرادی که شاهد دفاع مقدس نبودند، آن را از نزدیک لمس نمایند و ببینند که این عزت و افتخار و قدرت اکنون مرهون چه کسانی است.

 

حجت‌الاسلام رضایی افزود: این افتخارات به راحتی به دست نیامدند و شایان ذکر است که مهم‌ترین جبهه ما خوزستان بود که مردم این استان نیز در برابر سختی‌ها مقاومت بسیاری داشتند که سر تعظیم برای آن‌ها فرود می‌آوریم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.