کد خبر : 11209
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 10:19
-

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: دادگاه «روح الله زم» به زودی برگزار می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: دادگاه «روح الله زم» به زودی برگزار می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده «روح الله زم» توضیحاتی داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده «روح الله زم» گفت: ما اهل احتمالات نیستیم و صبر می‌کنیم که رسیدگی‌ها انجام شود و قاضی تصمیم بگیرید. وی افزود: طی روز‌های آینده دادگاه

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده «روح الله زم» توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده «روح الله زم» گفت: ما اهل احتمالات نیستیم و صبر می‌کنیم که رسیدگی‌ها انجام شود و قاضی تصمیم بگیرید.

وی افزود: طی روز‌های آینده دادگاه پرونده «روح الله زم» برگزار و در چهارچوب مقررات به آن رسیدگی می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: این پرونده غیر از متهم اصلی، ۵ بازداشتی دیگر نیز دارد و افرادی هم احضار شدند که پرونده در دست بررسی است.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد دیگر متهمان پرونده گفت: در ارتباط با این پرونده افرادی در بخش‌های مختلف به عنوان متهم حضور دارند و از طیف‌های مختلف اسامی مطرح است که تا زمانی که پرونده رسیدگی نشود، نمی‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: ما پرونده «روح الله زم» را تفکیک کردیم تا به طور مجزا به آن رسیدگی شود، پرونده افراد دیگر هم به مرور زمان رسیدگی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.