کد خبر : 19450
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 17:01
-

ستاد اربعین دزفول تا پایان ماه صفر غذای نذری بین نیازمندان توزیع می‌کند + تصاویر

ستاد اربعین دزفول تا پایان ماه صفر غذای نذری بین نیازمندان توزیع می‌کند + تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزمستان به نقل از تسنیم ؛ مسئول ستاد اربعین دزفول با اشاره به تدوام خدمت‌رسانی اربعینی‌ها برای مردم نیازمند شهرستان گفت: طبخ غذا برای توزیع بین نیازمندان تا ۱۲ ماه محرم ادامه و بعد از آن هفته‌ای دوبار تا پایان ماه صفر تداوم دارد. سید عزت الله پژوهیده اظهار داشت: خادمان گروه

به گزارش شبکه خبری خوزمستان به نقل از تسنیم ؛

مسئول ستاد اربعین دزفول با اشاره به تدوام خدمت‌رسانی اربعینی‌ها برای مردم نیازمند شهرستان گفت: طبخ غذا برای توزیع بین نیازمندان تا ۱۲ ماه محرم ادامه و بعد از آن هفته‌ای دوبار تا پایان ماه صفر تداوم دارد.

سید عزت الله پژوهیده اظهار داشت: خادمان گروه جهادی اهل البیت(ع) در آشپزخانه موکب بزرگ دزفول مستقر در مصلی از شیوع ویروس کرونا تا به امروز پای کار بوده و کار طبخ و پخت غذای گرم برای توزیع بین نیازمندان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از شیوع ویروس کرونا طبخ غذا در ماه رمضان، عید قربان و عید غدیر تداوم داشته افزود: طبخ غذا برای توزیع بین خانوارهای نیازمند شهرستان دزفول تا ۱۲ ماه محرم ادامه و بعد از ۱۲ ماه محرم هفته‌ای دو بار تا پایان ماه صفر تداوم دارد.

سید عزت‌اله پژوهیده در ادامه گفت: علاوه بر طبخ غذا کلوچه‌های محلی توسط بانوان خادم این گروه جهادی آماده و در نانوایی این ستاد پخت می‌شود.

در ادامه تصاویری از این اقدام خیرخواهانه را مشاهده می‌کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.