کد خبر : 22980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 15:17
-

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان خوزستان مشارکت می‌کند

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان خوزستان مشارکت می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مقابله با کرونا افتخارآفرین است؛ این ستاد برای محرومیت‌زدایی از چهره استان خوزستان مشارکت می‌کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان صبح امروز در نشست مجازی درباره دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: ستاد فرمان امام(ره) در مسئله مبارزه با بیماری کرونا و ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم تلاش بسیاری کرده و می‌توان گفت که این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره مشکلات موجود در خوزستان، افزود: خوزستان با وجود منابع زیرزمینی و روزمینی سرشار با محرومیت‌های مختلف عمرانی و اقتصادی مواجه است و این زیبنده کشور نیست.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های خوبی در استان در زمینه محرومیت‌زدایی در حال اجرا است و آینده پیش رو روشن است و همت مسئولان می‌تواند یک جهش خوبی را برای استان رقم بزند.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام در سطح کشور بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و ماهیت محرومیت‌زدایی این ستاد، در جلسه با رئیس این ستاد راه‌های محرومیت زدایی از استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی تاکید کرد: در این نشست، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مقرر شد در طرح‌های محرومیت زدایی خوزستان بیش از پیش مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.