کد خبر : 17163
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 3:38
-

ساکنین روستای شعیمط مندیل از بی آبی رنج می برند…

ساکنین روستای شعیمط مندیل از بی آبی رنج می برند…

شبکه خبری خوزستان// ساکنین روستای شعیمط مندیل علیرغم وعده های چندین باره مسئول مبنی بر حل مشکلات تأمین آب شرب، همچنان از بی آبی رنج می برند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، آب روستای شعمیط مندیل که از تاسیسات یادگار امام (ره) تأمین می شد از مهرماه سال گذشته قطع شده و مشکلات آب شرب

شبکه خبری خوزستان// ساکنین روستای شعیمط مندیل علیرغم وعده های چندین باره مسئول مبنی بر حل مشکلات تأمین آب شرب، همچنان از بی آبی رنج می برند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، آب روستای شعمیط مندیل که از تاسیسات یادگار امام (ره) تأمین می شد از مهرماه سال گذشته قطع شده و مشکلات آب شرب این منطقه همچنان ادامه دارد. این موضوع علیرغم مکاتبات بخشدار و مدیر اداره آبفار مبنی بر بیان مشکلات عدیده ساکنین روستا هچنان به قوت خود باقی است. این در حالی است که دمای هوا در خوزستان طی روزهای اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته و با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان و لزوم رعایت بهداشت فردی از طریق شستشو با آب مشکل کنونی روستای شعیمط مندیل حاد گزارش شده است.

علاوه بر این خانوارهای ساکن در روستا برای کارهای روزمره خود از آب خام که از طریق تراکتور از کانال کوت امیر تهیه می شود استفاده می کنند. وضعیت بحرانی کرونا که برخی اهالی را به بیماری پوستی و امراض حاد دچار نموده اوضاع نگران کننده ای در این منطقه ایجاد نموده است. انتظار می رود مدیرعامل شرکت آبفا و اداره آبفار اهواز پیگیری های ویژه ای در این خصوص صورت دهند و برای حل مشکلات کنونی اقدامات فوری انجام پذیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.