کد خبر : 21283
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 4:36
-

سارقان مسلح موتورسیکلت در دزفول در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند

سارقان مسلح موتورسیکلت در دزفول در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند

دادستان شهرستان دزفول گفت: با نظارت و هماهنگی دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در یک عملیات هماهنگ و ضربتی توسط پلیس آگاهی پنج نفر از سارقان مسلح موتورسیکلت در محل اختفایشان که در یکی از شهرهای همجوار بود، دستگیر شدند. به گزارش شبکه خبری خبری خوزستان و به ‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری دزفول، منصور

دادستان شهرستان دزفول گفت: با نظارت و هماهنگی دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در یک عملیات هماهنگ و ضربتی توسط پلیس آگاهی پنج نفر از سارقان مسلح موتورسیکلت در محل اختفایشان که در یکی از شهرهای همجوار بود، دستگیر شدند.

به گزارش شبکه خبری خبری خوزستان و به ‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری دزفول، منصور محمدی‌خباز اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان درباره سرقت و زورگیری مسلحانه موتورسیکلت، شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با نظارت و هماهنگی دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در یک عملیات هماهنگ و ضربتی توسط پلیس آگاهی پنج نفر عضو این باند در محل اختفای‌شان که در یکی از شهرهای همجوار دستگیر شدند.

دادستان دزفول گفت: بزهکاران دستگیر شده سابقه‌دار بوده و در بازجویی‌های انجام شده به حدود ۱۷ فقره سرقت مسلحانه و عادی که طی روزهای گذشته انجام شده بود، اعتراف کردند.

وی ادامه گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از محل اختفاء سارقان پنج دستگاه موتورسیکلت و یک تیغه قمه کشف و ضبط شد.

محمدی‌خباز تصریح کرد: این سارقان مسلح با تغییر پلاک و شماره شاسی اقدام به سرقت و زورگیری کرده که اسناد جرم آنها در محل اختفا مشاهده و کشف شد.

وی افزود: سارقین متواری نیز شناسایی شده و بدون در نظر گرفتن حوزه قضایی و محل اختفا، دستگیر و طبق قانون مجازات خواهند شد.

محمدی‌خباز ضمن تشکر ویژه از رئیس پلیس و نیروی‌های آگاهی بیان کرد: دستگاه قضا به همراه نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهرستان با شدت و طبق قانون برخورد خواهد کرد و مجرمین در صورت انجام هر جرمی هیچ راه گریزی از قانون نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.