کد خبر : 11849
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 12:39
-

تکذیبیه ی کذب در خصوص برکناری مدیر بنیاد مسکن مسجدسلیمان

تکذیبیه ی کذب در خصوص برکناری مدیر بنیاد مسکن مسجدسلیمان

به نظر می رسد دامنه این موضوع به علی عسگر ظاهری نماینده مردم شهرستان باز می گردد، اما خبر تکذیبیه برکناری مدیر بنیاد مسکن بیشتر در راستای کاهش تنش ها و اعتراضات به عملکرد نماینده و دخالت در انتصاب مدیران شهرستان بوده است. علاوه بر این مشخص نیست که اگر در برهه حساس انتخابات نبود چه بسا در اسرع وقت نسبت به برکناری این مدیر اقدام می شد.

شبکه خبری خوزستان // با وجود این که روز گذشته تکذیبیه ای در خصوص برکناری ابراهیم جعفری شهنی مدیریت بنیاد مسکن مسجدسلیمان از طریق برخی رسانه های محلی منتشر شده، شنیده ها حاکی از آن است که این تکذیبیه اساساٌ کذب بوده و علیرغم وساطت برخی مدیران ارشد شهرستان، مدیر برکنار شده بنیاد مسکن تمایلی به بازگشت به کارش ندارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی روزهای اخیر خبری در خصوص بی مهری ها در قبال مدیر بنیاد مسکن مسجدسلیمان منتشر شده بود که خبر تکذیبیه آن از طریق برخی رسانه های محلی منتشر شد. شنیده ها حاکی از آن است که این تکذیبیه اساساٌ کذب بوده و علیرغم وساطت برخی مدیران ارشد شهرستان، ابراهیم جعفری شهنی مدیر بنیاد مسکن بعلت بی مهری های اخیر تمایلی به بازگشت به کارش ندارد. 

هر چند که به نظر می رسد دامنه این موضوع به علی عسگر ظاهری نماینده مردم شهرستان باز می گردد، اما خبر تکذیبیه برکناری مدیر بنیاد مسکن بیشتر در راستای کاهش تنش ها و اعتراضات به عملکرد نماینده و دخالت در انتصاب مدیران شهرستان بوده است. علاوه بر این مشخص نیست که اگر در برهه حساس انتخابات نبود چه بسا در اسرع وقت نسبت به برکناری این مدیر اقدام می شد.

با تمام این تفاسیر انتظار می رفت که فارغ از هیاهوی رسانه ای و تبلیغاتی، نماینده مردم مسجدسلیمان رویکرد بهتری در خصوص تکریم و ارزش گذاری مدیران خدمتگزار و جهادی شهرستان اعمال می نمود. امیدواریم تا شایسته سالاری و حمایت حداکثری از مدیران شهری به دور از هر گونه جهت دهی و الزام به حمایت از کاندیداهای خاص در جریان انتخابات مجلس انجام پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.