کد خبر : 37315
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 18:15
-

رییس سازمان تبلیغات اسلامی: نبرد اصلی دشمن، تسلط بر افکار عمومی است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی: نبرد اصلی دشمن، تسلط بر افکار عمومی است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نبرد اصلی دشمن، تسلط بر افکار عمومی است گفت:امروز در جنگ با نظام سلطه، نخستین مرحله جهاد، امیدآفرینی است. لذا برای امید آفرینی در جامعه به‌ ویژه برای ایجاد انگیزه و امید میان دانش‌آموزان، باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان  حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در نشستی با مسوولان نهادهای فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: بخش‌هایی از جامعه از محتواهای تبلیغی و فرهنگی بهره‌ای نمی‌برند بنابراین باید تلاش کنیم در جهاد تبیین به گستره وسیع‌تری از جامعه دست یابیم.
وی با بیان اینکه گستره نفوذ دینی باید وسیع‌تر شود، افزود:برای امید آفرینی در جامعه به‌ ویژه برای ایجاد انگیزه و امید میان دانش‌آموزان، باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که این سفر، یازدهمین سفر وی به خوزستان از زمان تصدی مسوولیتش به‌عنوان رییس سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: از طرح‌ها و تلاش‌های مسوولان نهادهای فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی درسطح ملی و استانی در حد توان پشتیبانی می‌کنیم.
 

تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت های رسانه‌ای

حجت الاسلام والمسلمین قمی همچنین در نشستی با روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان بر ضرورت توجه ویژه به فعالیت‌های رسانه ای تاکید کرد.

در این نشست که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد روسای ادارات شهرستانی این استان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را با رییس سازمان تبیلغات اسلامی درمیان گذاشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه درباره اهمیت رسانه، گفت: لازم است به مقوله رسانه و تبلیغات از سوی سازمان تبلیغات اسلامی توجه ویژه ای صورت گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه نیز گفت: رسانه در اتفاقات اخیر از اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار بود و توانسته جوانان را فریب دهد، اما تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه چه نقش و جایگاهی دارد؟

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول هم گفت: ما در تبلیغات اسلامی به عنوان نیروهای کف میدان نیازمند دیده بان و ابلاغ رسالت ها از سوی سازمان در مرکز هستیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز نیز گفت:برنامه واحد لازمه هر سازمان است و برخی از برنامه ها نیز به صورت ویژه باید دیده شوند. اربعین حسینی و راهیان نور باید به صورت دیده مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان هم بیان کرد: چرا سازمان تبلیغات اسلامی باوجود نقش بالا در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اما هیچ گونه نقشی در این ستاد ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.